Buitenspiegel trilt

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2020 19:39 #1461980 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb me er nog eens in
Ik heb me er nog eens in verdiept; het is toch niet het glas wat trilt, maar de behuizing. Soms schiet deze in een positie waarin hij wat beweging heeft. Als je de spiegels dan inklapt of juist helemaal de andere kant uit klapt, en daarna weer terug, dan is het even weg. Is dat klapmechaniek nog na te stellen o.i.d.? Of is het en kwestie van uitgesleten nokjes en is vervangen de enige optie?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pascal Kogelman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-07-2020 20:46 #1461982 door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Heb ik ook
Ik herken dit probleem, bij mij was de oplossing om dubbelzijdig tape in het knikgebied tussen de buitenkant vd behuizing en het deel dat aan de a stijl vast zit te plaatsen. Even goed aandrukken en het trillen is weg. Ik heb dubbelzijdig tape van 3M dat slechts een paar mm dik is gebruikt. Dit heft de spelling op die trilling kan veroorzaken. Zit er bij mij al een aantal jaren tussen aan de bijrihderskant. Soms druk ik het weer even aan ( haaks op de de spiegelbehuizing drukken). Succes!
Groet,
Pascal

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2020 19:17 #1462144 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zat nog eens te googlen,
Ik zat nog eens te googlen, en ik kom her en der ook wel van die zwarte aftermarket spiegels tegen. Die zijn veel goedkoper dan originele. Volgens de omschrijving zijn ze alleen niet spuitbaar.
Zijn er mensen die er zo een geplaatst hebben? Bevalt het? Is het erg lelijk?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC