brandschade vannacht
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2015 11:41 #1418100
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Drama
Wat een drama.
Success met het hele verhaal en het herstellen.
Groetjes,
Gerben
Success met het hele verhaal en het herstellen.
Groetjes,
Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2015 11:56 #1418101
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic brand
Had er al iemand geadviseerd om de eigenaar van de VW Polo aansprakelijk te stellen? Zijn/haar auto heeft bij u schade veroorzaakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2015 16:44 #1418148
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verschikkelijk
Het zou je maar overkomen zeg.. Sterkte en succes gewenst met het herstellen. Er staan op marktplaats nog 2 groene wagens voor onderdelen. Ik weet niet of het de juiste kleur is en of de bumper van een sedan gaat passen, maar misschien heb je er wat aan.
link.marktplaats.nl/m920165917
link.marktplaats.nl/m922210732
(Ik weet niet of het gepast is om linkjes naar marktplaats te plaatsen, maar het moge duidelijk zijn dat het niet uit eigen belang is)
link.marktplaats.nl/m920165917
link.marktplaats.nl/m922210732
(Ik weet niet of het gepast is om linkjes naar marktplaats te plaatsen, maar het moge duidelijk zijn dat het niet uit eigen belang is)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2015 19:18 #1418154
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank voor tip!
Ja, was er al mee bezig, van die groene station neem ik het een en ander over.
Echter hij had geen schadevrij bumper meer en ook niet de sierstrips en achterlichtunits..
Echter hij had geen schadevrij bumper meer en ook niet de sierstrips en achterlichtunits..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2015 10:57 #1418167
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja, economisch total loss,
ja, economisch total loss, wat een term....
Overigens ik heb net een 965 in de Olive Pearl Metallic kleur gesloopt, heb je ook een privé bericht gestuurd
Overigens ik heb net een 965 in de Olive Pearl Metallic kleur gesloopt, heb je ook een privé bericht gestuurd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2015 10:05 #1418376
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Herstellen?
Jammer dat je zo iets meemaakt. Maar ik adviseer toch enigszins zakelijk dit akkefietje af te handelen.
En voor het uitgekeerde bedrag mooi een vervanger zoeken.
Opknappen....er komt geen eind aan.
Een nieuwe liefde zoeken.....heeft ook wel wat toch?
En voor het uitgekeerde bedrag mooi een vervanger zoeken.
Opknappen....er komt geen eind aan.
Een nieuwe liefde zoeken.....heeft ook wel wat toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2015 20:38 #1418388
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic getwijfeld
Ik heb wel even getwijfeld om hem dan maar te laten staan bij de expert maar heb toch gekozen voor een x schadebedrag met behoud van auto.
Ik heb de wagen echter nog niet zo lang en heb er toch al weer heel veel geld en tijd in gestoken. Hij is nog niet optimaal, maar ik weet wel wat ik heb inmiddels. Bij een andere wagen is dat maar weer een gok en begint dat vervang proces weer opnieuw zeg maar. Ik ben zo iemand die alles goed wil hebben met name in technische zin.
Uiterlijkheden komen in tweede instantie. In Amsterdam is het trouwens onmogelijk om je auto volledig kras en deuk vrij te houden ook al rij je zelf nergens tegen aan.
Ik krijg nog 1350 euro uitgekeerd bij behoud van de auto van de verzekering.
Ik zal een deel gebruiken voor het eigenhandig schade herstel, de rest van het geld zal ik investeren in oa een ander stuurhuis en vervanging van aantal onderdelen van de achterwielophanging want ik ben de cardanas trillingen nog niet kwijt.
Met het herstel ben ik dit weekend begonnen er zit inmiddels een ander raam in, andere spoiler op, al een aantal strips vervangen en een andere bumper heb ik ook al liggen.
Ik hoop dat ik met Commandant 4 het grootste deel van de lak weer goed krijg.
Groet, Michiel
Ik heb de wagen echter nog niet zo lang en heb er toch al weer heel veel geld en tijd in gestoken. Hij is nog niet optimaal, maar ik weet wel wat ik heb inmiddels. Bij een andere wagen is dat maar weer een gok en begint dat vervang proces weer opnieuw zeg maar. Ik ben zo iemand die alles goed wil hebben met name in technische zin.
Uiterlijkheden komen in tweede instantie. In Amsterdam is het trouwens onmogelijk om je auto volledig kras en deuk vrij te houden ook al rij je zelf nergens tegen aan.
Ik krijg nog 1350 euro uitgekeerd bij behoud van de auto van de verzekering.
Ik zal een deel gebruiken voor het eigenhandig schade herstel, de rest van het geld zal ik investeren in oa een ander stuurhuis en vervanging van aantal onderdelen van de achterwielophanging want ik ben de cardanas trillingen nog niet kwijt.
Met het herstel ben ik dit weekend begonnen er zit inmiddels een ander raam in, andere spoiler op, al een aantal strips vervangen en een andere bumper heb ik ook al liggen.
Ik hoop dat ik met Commandant 4 het grootste deel van de lak weer goed krijg.
Groet, Michiel
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2015 19:19 #1418423
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic LEuk
Leuk! Ook goed bezig.
Zet hem op!
Groeten,
Gerben
Zet hem op!
Groeten,
Gerben
Moderators: Jerry Stam