Hammerite op de dorpels/onderzijde bij de deuren??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het plan om, na afsteken/borstelen van de losse verfresten er <a href=" werkshopper.nl/merken/hammerite/hammerit...anti-roest-grondverf ">hammerite grond-/antiroestverf op te smeren en daarna de gewone hammerite. Zwart, omdat ik dat mooi vind en ook omdat H-blauw niet echt op 417 blauw lijkt.
Is dit volgens jullie een slimme aanpak? Tips? Betere alternatieven?
Bedankt voor het meedenken!
JP
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou wordt hij niet gebruikt zoals de 940, maar toch.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr.
Bart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of je moet een bus hebben staan, dan gewoon er op kwakken.
Wil het ook voor mijn 245 gaan gebruiken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Hamerite is even leuk, maar na een tijdje blijkt dat het "eronder" gewoon verder geroest is...............
En zoals gezegt; niet overschilderbaar! Alleen met bepaalde type's verf van Hamerite...............over klanten-binding gesproken.
Ken je die reclame van WC eend?
- V700 register
- Nieuw lid
-

Als ik de komende twee, drie jaar met geschilderde dorpels kan rondrijden ziet het er beter uit dan nu. Wat er aan de onderzijde gebeurt is weer iets anders: Daar is al een paar keer aan gelast en ik vrees dat binnenkort de accubak vervangen moet worden.
En het inlaatspruitstuk met de LGP/benzine injectoren, de gaspomp en nog zo wat. En spuiten...
Heeft iemand de juiste code voor de lotto van volgende week

- V700 register
- Nieuw lid
-
Gaat het dan om de LPi zittingen die los zitten, of zijn de injectoren (vermoedelijk) versleten? Ik heb nog een spruitstuk met vastgelijmde zittingen over, heb dat gekocht als reserve maar nooit nodig gehad/niet getest. Zitten geen injectoren in.JP Elverding schreef : En het inlaatspruitstuk met de LGP/benzine injectoren, de gaspomp en nog zo wat. En spuiten...
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij een van de injectoren zit een lekke aansluiting (die 5e, die bijna tegen het schutbord aan zit) Timen had destijds zo'n spruitstuk voor me liggen maar weet niet of hij dat nog heeft. De komende maanden verwacht ik wat positief nieuws en kunnen er hopelijk wat reparaties worden doorgevoerd. Accubak en bijspuiten van dak en motorkap zijn meer dan noodzakelijkhenk 940LPT schreef :
Gaat het dan om de LPi zittingen die los zitten, of zijn de injectoren (vermoedelijk) versleten? Ik heb nog een spruitstuk met vastgelijmde zittingen over, heb dat gekocht als reserve maar nooit nodig gehad/niet getest. Zitten geen injectoren in.JP Elverding schreef : En het inlaatspruitstuk met de LGP/benzine injectoren, de gaspomp en nog zo wat. En spuiten...

JohnPeter (JP) Elverding -lid 700 -Blauwe Geweldenaar 945 aut. Bj 95 lpt aut, lpg, polar9 ton en alweer meer.