IJsafzetting op de ruitenwissers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit alles alleen als de boel op temperatuur is natuurlijk.
Groet john
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus sproeien in rust stand wil niet.
Hoe bedoel je dat John ?
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, eerst sproeien en dan gaan die dingen natuurlijk.A_A schreef : Bij mijn 940 gaat sproeien altijd samen met wissen. Dus sproeien in rust stand wil niet. Hoe bedoel je dat John ?
Maar dan staan ze stil dan zit er wel ontdoingsspul op de wissers en dan de temperatuur.
Als het nog niet duidelijk is dan leg ik het de 23e wel met een tekeningetje uit.
En ik doe het ook nog voor, ik hoop alleen dat het ijs dan er niet is want dan ben ik er niet denk ik.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
Brrrroodje aap.FredSch schreef : Verder zal warm water, hoe raar het ook klinkt eerder bevriezen
- V700 register
- Nieuw lid
-
In de buitenlucht klopt dit niet, maar doe maar eens een expiriment in de vriezer en je zult versteld staan
Kortom, in deze context is het niet waar, maar een broodje aap verhaal is het dus zeker niet.
Zoek maar eens op Mpemba effect
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : Dit is zeker geen broodje aap verhaal Michael. Het hangt alleen van de omstandigheden af.
In de buitenlucht klopt dit niet, maar doe maar eens een expiriment in de vriezer en je zult versteld staan
Kortom, in deze context is het niet waar, maar een broodje aap verhaal is het dus zeker niet.
Zoek maar eens op Mpemba effect
www.meesterbrein.com/view.php/heet-water...-dan-koud-water.html
(Vergeef de site dat ze doen alsof Aristoteles iets in het engels gezegd heeft..)
- André Struis
- Nieuw lid
-
Die gozer komt uit Dar Es Salaam, daar hoef je toch niet aan je voorruit te krabben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe dan ook, verwarmde ruitensproeiervloeistof kan geen raam stukmaken. Of 't moet kokend heet worden, maar dat lijkt me niet de bedoeling van ruitensproeier verwarmer.