Past een achterbumper van een 960 op een 740 estate?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 08:33 #1343728
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bedankt voor de tips!Ik krijg het helaas niet voor elkaar om de onder dorpels terug te vinden in Vadis. Misschien iemand een tip om dit op te zoeken?
Ik zit er ook nog over na te denken om de dorpels te lijmen. Moet denk ik ook wel lukken en hoef ik niet in de originele dorpel te boren.
Kon je die handgrepen er zonder al te gekke aanpassingen zo op zetten? Dan moet ik die ook maar mee nemen.
Ik zit er ook nog over na te denken om de dorpels te lijmen. Moet denk ik ook wel lukken en hoef ik niet in de originele dorpel te boren.
Kon je die handgrepen er zonder al te gekke aanpassingen zo op zetten? Dan moet ik die ook maar mee nemen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 12:20 #1343745
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yes
Handgrepen kun je zo overzetten. Het kan alleen wel wat gepiel zijn met vastzittende schroeven en meedraaiende moeren. Ik heb een moer van het oude handvat los moeten dremelen. Ook het ontgrendelingsstangetje kan wat tijd en frustratie kosten. Maar je hoeft dus niets aan te passen ofzo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 20:11 #1343782
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt!
Dat zijn nog een goede berichten!Bedankt voor de ideeen!! Ik ga eens kijken wat ik allemaal kan vinden.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 23:15 #1343805
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Plakken en overzetten
Hallo Mark
De originele sideskirts worden ook deels geplakt en deels in bestaande gaten bevestigd. Je kunt trouwens ook overzetkapjes krijgen, waardoor je oud type handvat er uitziet als een nieuw type handvat.
groetjes
Mathy
De originele sideskirts worden ook deels geplakt en deels in bestaande gaten bevestigd. Je kunt trouwens ook overzetkapjes krijgen, waardoor je oud type handvat er uitziet als een nieuw type handvat.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 23:16 #1343807
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee
Nee Mathy, de originele 960-II/S/V90 skirts zitten niet geplakt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 23:20 #1343808
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niet die, maar die andere
Hallo Michael
Sorry, was even vergeten erbij te vermelden, dat ik het niet over de skirts had die Volvo standaard op de modellen gemonteerd heeft, die jij net noemt, gaat.
groetjes
Mathy
Sorry, was even vergeten erbij te vermelden, dat ik het niet over de skirts had die Volvo standaard op de modellen gemonteerd heeft, die jij net noemt, gaat.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 23:22 #1343811
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gelijk
Dan heb je gelijk. Daar bestaan twee soorten van. Die met die wokkel in het midden, en die versie die bij mijn voorbumper hoort.
Moderators: Jerry Stam