Handleiding brede greep kofferdeksel gezocht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2011 19:59 #1322699
door V700 register
Dan hoef ik het zelf niet uit te schrijven.....
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.
Klopt, is ook niet nodig, voor mij in ieder geval niet, heb er al een hoop in de hand gehad om te vervanegn of schoon te maken.Maar, mij omschrijving is wat summier, als er een degelijk omschrijving van is, plaats ik die liever op de site, zodat er meer mensen gemak van hebben.EndlessQuest schreef : Hé Bas, ik meende uit jouw post eerder in dit topic op te maken dat dat niet echt nodig was toch
;
Dan hoef ik het zelf niet uit te schrijven.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2011 15:04 #1323024
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou Bas, ik nodig je van
Nou Bas, ik nodig je van harte uit om te bewijzen dat het echt zo simpel is als jij schrijft om een smalle greep te vervangen door een brede; stangetjes los, 2 boutjes los, 2 moertjes los, greep omwisselen en in omgekeerde volgorde weer vast.
Ik zal het wel helemaal verkeerd doen, maar het past niet! Sowieso is de aansluiting van de lampjes anders, in de brede greep zit er maar 1 stekker en bij de smalle zitten er 2 stekkers, dus welke moet ik nemen? En geeft dat dan geen storing van het lampjes-stuk-verklikker-systeem? Dn als je keurig de hele boel erop zet, dan wil de greep niet netjes vlak tegen de kofferdeksel, waardoor de greep niet ontgrendelt.
Dus ik nodig je nogmaals van harte uit om te laten zien dat het écht is zoals jij schrijft. Want een simpele blik op de brede greep liet mij ook zien dat er geboord moet worden om de bouten van de brede greep erin te krijgen, want die zitten op een andere plaats dan bij de smalle greep. Dat stukje mis ik in jouw simpele uitleg
Ik zal het wel helemaal verkeerd doen, maar het past niet! Sowieso is de aansluiting van de lampjes anders, in de brede greep zit er maar 1 stekker en bij de smalle zitten er 2 stekkers, dus welke moet ik nemen? En geeft dat dan geen storing van het lampjes-stuk-verklikker-systeem? Dn als je keurig de hele boel erop zet, dan wil de greep niet netjes vlak tegen de kofferdeksel, waardoor de greep niet ontgrendelt.
Dus ik nodig je nogmaals van harte uit om te laten zien dat het écht is zoals jij schrijft. Want een simpele blik op de brede greep liet mij ook zien dat er geboord moet worden om de bouten van de brede greep erin te krijgen, want die zitten op een andere plaats dan bij de smalle greep. Dat stukje mis ik in jouw simpele uitleg
11-07-2011 15:27 #1323025
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic .
vergeet niet het slotgat uit te vijlen.
en het maakt niet uit welke stekker je neemt.
en het maakt niet uit welke stekker je neemt.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2011 19:33 #1323037
door V700 register
Heb je er foto's van, de achterkant van beide grepen en iets waarop duidelijk, desnoods naast elkaar, de verschillen te zien zijn?
Wellicht handig voor een infopagina dan, dan zal ik effe kijken of ik die oude nog kan vinden die wel 1 op 1 te wisselen was.
Beantwoord door V700 register in topic Hmmmm....
Ik vermoed dat we dan moeten constateren, dat er inderdaad twee typen smalle greep zijn (of klep, waar ie op zit) want ik heb nooit hoeven boren of vijlen.Stekkers kan kloppen, maar maakt inderdaad niet uit, Volvo heeft het zo bedacht, dat als het niet hoort, past het niet, dus als de twee in elkaar passen, is het goed.EndlessQuest schreef : Dus ik nodig je nogmaals van harte uit om te laten zien dat het écht is zoals jij schrijft. Want een simpele blik op de brede greep liet mij ook zien dat er geboord moet worden om de bouten van de brede greep erin te krijgen, want die zitten op een andere plaats dan bij de smalle greep. Dat stukje mis ik in jouw simpele uitleg
Heb je er foto's van, de achterkant van beide grepen en iets waarop duidelijk, desnoods naast elkaar, de verschillen te zien zijn?
Wellicht handig voor een infopagina dan, dan zal ik effe kijken of ik die oude nog kan vinden die wel 1 op 1 te wisselen was.
Moderators: Jerry Stam