Handvatten 960

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2011 22:28 #1303671 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zo werkt het niet
Maar zo werkt het niet. Je kunt de deur van het slot halen door de sleutel te gebruiken, maar niet ontgrendelen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2011 08:32 #1303687 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In

Michael Oud schreef : Maar zo werkt het niet. Je kunt de deur van het slot halen door de sleutel te gebruiken, maar niet ontgrendelen.

mijn achterdeur naar de tuin zit ook een slot waarmee ik met de sleutel de deur kan ontgrendelen, Michael.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2011 11:19 #1303699 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lader.

Mathy schreef : Voor het opladen van de auto via het trekhaakstopcontact heb je een (speciale) kabel nodig. 

Of je bouwt een Lidl acculader in, ergens in de buurt van de accu en laat de stekker van buitenaf bereikbaar....
Bij de supermarkt wordt het lastig, maar voor de deur kun je wel wat mee.
Of gewoon een jumpstarter aansluiting onder de bumper, kan ook.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2011 12:26 #1303705 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In Ubbergen...
staat bij de Refter (voormalig klooster, nu woongemeenschap) een hier niet op het forum te noemen merk, Type Ascona, model B of C, die al jaren zonder handgrepen door het leven gaat. (en dus iedere keer weer door de apk komt.
Er staat nl in die regelgeving niet, hoe de deuren geopend moeten worden, en tegenwoordig is het aardig "normaal" om dat met een afstandbediening te doen.
Tip: gebruik zo'n mechaniek om een achterklep te openen als je je handen vol hebt met boodschappen of idd van zo'n vleugeldeur (zal iets prijziger zijn) en ga op zoek naar zo'n breekschakelaar a la Airbag, die je in je bumpers kan bouwen. Zodat bij een ongeluk de deuren uit hun eerste vergrendeling komen. Een paar slotvangers met lip die dan vrij toegankelijk zijn, zijn ook voor een brandweerman die jou er uit moet krijgen, heel goed te begrijpen.
Ik vind het nog steeds een gaaf idee, wél de putten in je deur dichtmaken hey?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2011 12:53 #1304358 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo?

Tomaat schreef : mijn achterdeur naar de tuin zit ook een slot waarmee ik met de sleutel de deur kan ontgrendelen, Michael.

Dat zal, maar daarmee kom je niet in je Volvo ;-)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC