lampglaasjes of lampunit ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik was inderdaad zo rond de drie tientjes kwijt per unit, maar kan het exacte bedrag opzoeken als je wilt. (ik bewaar al mijn facturen) Los van het feit dat er geen glaasjes zonder unit er aan vast leverbaar zijn -voor zover ik weet- zou ik sowieso de gehele unit vervangen. Er kruipt namelijk aardig wat vuil in de units na al die jaren die onze auto's mee gaan. Zeker in de hoekjes en kantjes die de units aan de voorzijde rijk zijn blijft water en vuil staan en ontstaat een algen aanslag.
Ik heb recentelijk voor de vier achterlicht units van mijn auto (944) een offerte gevraagd, het volgende bericht kreeg ik terug:Kunnen we leveren voor € 80,- per unit. Verzenden kost € 8,40 Onderdelen totaal € 320,- Inclusief verzendkosten € 328,40 BTW € 62,40 Totaal inclusief btw en verzenden € 390,80 Levertijd 1-2 weken.
Ik hoop dat je er wat mee kunt. Wel even before and after pics nemen (en posten)!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat bedoel ik hierboven aan te geven.henk 940LPT schreef : Ik had wit-wit knipperlicht units aangevraagd bij de dealer. Aangezien ik de prijs terugkreeg ga ik er vanuit dat die nog leverbaar zijn. Anders had ik wel "niet leverbaar" te horen gekregen. Heb wel de indruk dat de imitatie minder stevig vast zit dan de originele.
Ik heb met pasvorm niet heel veel moeite; ze schoven er goed, zitten er stevig in en het materiaal is mooi. Ik heb ze vergeleken met de originele exemplaren die in mijn auto zaten en ik kon daarbij geen verschillen ontdekken. Maar natuurlijk kan het zijn dat de units ooit eerder zijn vervangen door aftermarket exemplaren...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik eerlijk gezegd als glaasje, want onder unit versta ik het hele verlichtingsframe (aan de binnenzijde) etc.
<a href=" classicvolvoparts.com/740760940960/Verli...-oranje-knip-230249/ "> classicvolvoparts.com/740760940960/Verli...-oranje-knip-230249/

- John Dutman
- Nieuw lid
-
Bedoel je de knippers voor bij de koplampen? Bij die van mij heeft Volvo die in het wit-wit nooit geleverd, het zal voor de 900 serie anders zijn neem ik aan.henk 940LPT schreef : Ik had wit-wit knipperlicht units aangevraagd bij de dealer. Aangezien ik de prijs terugkreeg ga ik er vanuit dat die nog leverbaar zijn.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De achterlichten zijn alleen als complete unit te koop. Met uitzondering van het witte gedeelte voor het achteruitrijlicht. Die zag ik op de laatste VKB bij verschillende kramen los liggen.
Hou er bij imitatieachterlichtunit rekening mee dat:
- De massastrip wel eens niet van een al te geweldige kwaliteit kan zijn. En de bevestiging ervan ook niet.
- De elektrische aansluitingen van een imitatieversie soms op een andere plek zitten dan bij een originele.
- De rubbers soms uitsteken.
- De reflectors misschien niet zo mooi zijn als de originele versie.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik 't zo hoor, ga ik dan toch maar voor origineel. Ik heb geen zin in 'net niet' (passend) etc. Mijn garagist offreerde waarschijnlijk ook de originele met z'n bedrag van zo'n 100 euro per unit, vandaar....