Moltex hoes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2010 17:09 #1265997 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Niels, dat is goed om te
Hé Niels,
dat is goed om te horen!
Mag ik vragen wat je eigenlijk voor ogen hebt met deze hoes? Is dit iets wat je dagelijks over de auto gaat leggen, of voor vakanties of iets dergelijks?
Groeten,
Richard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2010 17:28 #1266000 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hangt er vanaf
@ Richard:
Ik werk als freelance industrial en automotive designer. Zie www.nielsvanroij.nl voor als je nieuwsgierig bent. Dus ik werk regelmatig een hele tijd thuis en soms op locatie. Zeker met het winterse weer vinden de kinderen in onze straat het fijn om van mijn auto de sneeuw af te schrapen die zich op de motorkap en kofferbak ophoopt als ik de auto een week of langer niet gebruik. Aangezien er zeker in de winter veel zout en zand wordt gestrooid betekend dat schrapen automatisch krassen op de lak. Als ik bij mijn auto kom en ik zie de kinderhandjes en mouwen met ritsen in de sneeuw op de auto staan krijg ik altijd een lichtelijke paniek aanval. En dat is dan weer slecht voor de gezondheid van zo'n kleuter... ;-) Nu hoef ik me over beschadigingen niet meer druk te maken en blijft de auto bovendien veel schoner voor als ik 'm wél wil gebruiken. Want in een vieze baksteen wil ik niet aankomen! Als de zon weer gaat schijnen is de hoes niet meer nodig.
Daarnaast wil ik volgend schooljaar Automotive And Transportation Design gaan studeren in Umeå, Zweden. Deze maand ga ik de selectie procedure in en ergens in juni hoor ik of ik bij het selecte groepje van 8 personen hoor (van de zoveel 100 personen die de procedure in gaan) die mag gaan beginnen met de studie. Erg spannend dus! Back on topic; Als het me lukt daar binnen te komen gaat mijn Volvo natuurlijk mee. En aangezien het daar wat vaker sneeuwt dan hier, de hoes dus ook. :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2010 18:22 #1266007 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic "Oortjes"
De station versie van deze hoes heeft speciaal ingezette "oortjes" voor de spiegels, hierdoor "valt" de hoes nog mooier. Tevens heeft deze hoes twee van de door Niels beschreven spanbanden net achter de voorwielen en net voor de achterwielen.

Zodra het weer licht is zal ik een foto maken.

Groet

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC