Achterklep blijft niet staan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2010 15:41 #1265254
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic new!
Vorig jaar het ik twee nieuwe van een oude bekende van dit forum besteld en ik moet zeggen dat het nét an is. M.a.w., ik zou voor een gewone en een iets zwaardere gaan.
Toe ik ze los had, kwam ik er iig achter dat de scharnieren behoorlijk gangbaar waren...
Toe ik ze los had, kwam ik er iig achter dat de scharnieren behoorlijk gangbaar waren...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2010 18:09 #1265272
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe.
Om volgende winter weer de klep op je pan te krijgen. Gewoon twee nieuwe veren er op. Op de VKB had ik er twee gekocht bij, euhm, estate services geloof ik. Gaat prima.Lobbes schreef : koude gasdempers doen het gewoon minder goed.
Let gewoon even op en wacht op het voorjaar!
werkt gegarandeerd!
Peter, LObbes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2010 22:15 #1265342
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze zijn ook verkrijgbaar op
Ze zijn ook verkrijgbaar op Ebay:
<a href=" cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...mp;item=300375664110 "> cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...mp;item=300375664110
<a href=" cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...mp;item=300375664110 "> cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...mp;item=300375664110
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2010 13:11 #1265401
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Biltema
Ik heb ze gekocht bij de Biltema
Jeex gaat weer die kant op volgende week
dus wellicht?
Jeex gaat weer die kant op volgende week
dus wellicht?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2010 13:26 #1265404
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Biltema
Yep. En ik kom zeker bij een Biltema binnen. Dus roept u maar. Mijn eigen gasveren zijn ook aan vervanging toe, als het echt koud is, moet ik de klep even omhoog houden voordat deze blijft staan. Zijn niet al te duur bij Biltema.
Leuke oplossing trouwens. De voorbanden leeg laten lopen om de achterklep op te laten staan. Humor.
Leuke oplossing trouwens. De voorbanden leeg laten lopen om de achterklep op te laten staan. Humor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2010 14:21 #1265414
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
voor all goede suggesties.
Aangezien het winter is, rijd ik vrijwel zonder bandenspanning voor én achter: hierdoor blijft het oppervlak van de band aan de grond het grootst. Ik heb gemerkt, dat dat het stabielst rijdt. Wél blijft het dan natuurlijk oppassen met verkeersdrempels, want die worden dan weer extra hoog. Verder wil de auto in deze staat eigenlijk niet harder dan 270 km/h, dus dat is wel een beperking. In de zomer pomp ik de zaak dan weer maximaal op; op die manier rijd ik door het kleinst mogelijke oppervlak dan weer superzuinig.
En voor wie het interesseert, alles in mijn auto dat gasgevuld dient te zijn, vul ik uit milieu-overwegingen natuurlijk met zuiver biogas .

Jeex: je hebt een PB,

Coert
Aangezien het winter is, rijd ik vrijwel zonder bandenspanning voor én achter: hierdoor blijft het oppervlak van de band aan de grond het grootst. Ik heb gemerkt, dat dat het stabielst rijdt. Wél blijft het dan natuurlijk oppassen met verkeersdrempels, want die worden dan weer extra hoog. Verder wil de auto in deze staat eigenlijk niet harder dan 270 km/h, dus dat is wel een beperking. In de zomer pomp ik de zaak dan weer maximaal op; op die manier rijd ik door het kleinst mogelijke oppervlak dan weer superzuinig.
En voor wie het interesseert, alles in mijn auto dat gasgevuld dient te zijn, vul ik uit milieu-overwegingen natuurlijk met zuiver biogas .

Jeex: je hebt een PB,

Coert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2010 14:37 #1265415
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goede raad is gratis
Hmm, dat met die lucht uit de banden in de winter is leuk. Maar zou je geen winterbanden overwegen? Ik heb ze op alle hoeken (vredestijn snowtrac) op 2.8 bar (of atm of psi of kg bruinebonenstamppot - dat weet ik niet), maar dat rijd perfect en glijdt bijzonder moeilijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2010 19:12 #1265459
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 20 euro bij Biltema
Zie deze link:
<a href=" www.biltema.se/carparts/carpart_info.asp...amp;iRelItemId=67380 " target="_blank"> www.biltema.se/carparts/carpart_info.asp...amp;iRelItemId=67380
20 euri dus, als ik het goed zie is dat per stuk, maar Jeroen kan vertellen of er 1 of 2 in het doosje zitten.
<a href=" www.biltema.se/carparts/carpart_info.asp...amp;iRelItemId=67380 " target="_blank"> www.biltema.se/carparts/carpart_info.asp...amp;iRelItemId=67380
20 euri dus, als ik het goed zie is dat per stuk, maar Jeroen kan vertellen of er 1 of 2 in het doosje zitten.
Moderators: Jerry Stam