Lekke band door schroef. Proppen gevaarlijk? [onderwerp aangepast]
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik kwam om even over 5 's middags aan en zag tot m'n verbazing, dat ze open waren tot 17:15 uur. Ze hebben me gelukkig nog geholpen. Ergens tussen half 6 en kwart voor 6 stond ik weer buiten. Had sneller gekund, als ik me niet in de band vergist had. (Ik meende in eerste instantie links voor, maar later schoot me te binnen, dat het rechtsachter was. Tja, geconstateerd terwijl de auto op de brug en ik (of eigenlijk wij, want Frits zag hem het eerst) eronder. Toen was de velg linksvoor al van de auto.)
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Dus waarom gevaarlijk, de traktors waar mijn zoon mee rijd worden zover ik weet altijd met een prop gerepareerd, deze rijden toch ook met maximaal 50 ton treingewicht over de openbare weg.
Dus de kreet gevaarlijk heb ik nog nooit gehoord, alleen nu hier op de site.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Andre ...vertel vertel,.....
- André Struis
- Nieuw lid
-
Spijker eruit, wordt er een rasp door het gat heen gehaald, om de boel schoon te maken.
dan worden er weer minimaal twee draden doorgeneden (dat zijn er dus 3)
Dan wordt de prop er met enig geweld ingeduwd, er komt dus nog wat extra rek op het gat!
Ga maar eens met je hand over de zijkant van de opgepompte met prop gerepareerde band, je kunt het voelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Veel veilige kilometers toegewenst met of zonder prop.
Gr. Piet
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
 Mathy schreef : Hallo Jan-Willem
Ik kwam om even over 5 's middags aan en zag tot m'n verbazing, dat ze open waren tot 17:15 uur. Ze hebben me gelukkig nog geholpen. Ergens tussen half 6 en kwart voor 6 stond ik weer buiten. Had sneller gekund, als ik me niet in de band vergist had. (Ik meende in eerste instantie links voor, maar later schoot me te binnen, dat het rechtsachter was. Tja, geconstateerd terwijl de auto op de brug en ik (of eigenlijk wij, want Frits zag hem het eerst) eronder. Toen was de velg linksvoor al van de auto.)
groetjes
Mathy
Wat maar weer aangeeft hoeveel ze op een baksteen lijken. Zelfs de bestuurder weet de voorkant neit van de achterkant te onderscheiden

- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Wit = voor
Rood = achter