LED stadsverlichting? Website!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2008 10:11 #1217834
door V700 register

We zullen elkaar binnenkort wel weer eens tegenkomen op één of ander evenement, ik zal dan eens kijken bij jouw wagen en ik zal eens verder snuffelen naar de HID sets.
Ik heb trouwens ooit eens met de Philips Extra White's gereden in de V70, en inderdaad, belijning en borden zijn beter zichtbaar, maar ondanks het prijsverschil (setje was iets van 35 euro) hielden die lampen het nog geen jaar uit, en da's dan wel een dure hobby, dus dan liever een goede xenon set die het wel een paar jaar uithoudt, is het per saldo toch weer goedkoper.
Groetjes
Beantwoord door V700 register in topic Zien
Hoi Bart,snoek38 schreef : De betere merken zijn Klight, Topto en één van de top merken is Pilot , succes er mee .

We zullen elkaar binnenkort wel weer eens tegenkomen op één of ander evenement, ik zal dan eens kijken bij jouw wagen en ik zal eens verder snuffelen naar de HID sets.
Ik heb trouwens ooit eens met de Philips Extra White's gereden in de V70, en inderdaad, belijning en borden zijn beter zichtbaar, maar ondanks het prijsverschil (setje was iets van 35 euro) hielden die lampen het nog geen jaar uit, en da's dan wel een dure hobby, dus dan liever een goede xenon set die het wel een paar jaar uithoudt, is het per saldo toch weer goedkoper.
Groetjes
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 23:39 #1218069
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Ter info
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2008 17:21 #1219012
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en anders maak je zelf
<object width="600" height="338"><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="
vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2284258&...c54&fullscreen=1
" />
vimeo.com/2284258
">MAKE presents: The LED from
vimeo.com/make
">make magazine on
vimeo.com
">Vimeo.
Dan kun je zien hoe je zelf kunt maken..
Dan kun je zien hoe je zelf kunt maken..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2011 21:08 #1310024
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic meer voorbeelden?
Ik wil binnenkort op mijn 760 van 86 ook heldere / witte stadslichten / knipperlichten plaatsen. Zijn er meer mensen die LED's gebruiken? En zijn hier ook foto's van?
Ik ben zelf van plan in de koplampen philips blue vision of iets gelijkwaardigs te plaatsen, wat een 'helder witte' verlichting moet opleveren, misschien met een hele lichte tint blauw, maar het liefste zo wit mogelijk (Dus geen 'petjes achtige' xenon look)
En natuurlijk moet ik stadslichten hebben die hierbij aansluiten, en LED's lijken mij wel mooi 
Daarnaast vroeg ik mij ook af of er mensen zijn die ervaring hebben met extra witte mistlampen?
Het moge duidelijk zijn dat ik niet van dat 'gelige' licht houd
Ik ben zelf van plan in de koplampen philips blue vision of iets gelijkwaardigs te plaatsen, wat een 'helder witte' verlichting moet opleveren, misschien met een hele lichte tint blauw, maar het liefste zo wit mogelijk (Dus geen 'petjes achtige' xenon look)

Daarnaast vroeg ik mij ook af of er mensen zijn die ervaring hebben met extra witte mistlampen?
Het moge duidelijk zijn dat ik niet van dat 'gelige' licht houd

Moderators: Jerry Stam