Kentekenlampjes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-11-2008 15:38 #1218024 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooie score.

Petervanluijk_740-1992 schreef : Mijn lampjes gevonden op de sloop, tevens een nieuwe antenne (automatisch) en ruitenwissers meegenomen. En ook een middensteun met bekerhouders, wat een geniaal apparaat is dat!
Groet en tot zaterdag

Mooie score, in een moeite een aantal leuke dingen bemachtigd.
Vergeet zaterdag niet bij aankomst de presentielijst te tekenen, ligt rechts op de werkbank en je even te melden bij jsnijder, ivm afhandeling lidmaatschap.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-11-2008 20:37 #1218137 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Komt goed
We zullen er waarschijnlijk vrij vroeg zijn, hebben 's avonds nog een verjaardag in Amsterdam en in wassenaar.
Ik heb voor overmorgen bedacht naar mijn CISklep te kijken, roestplekken te inventariseren en mijn voorstoel soepel te krijgen. Mijn vriendin en ik gebruiken allebei de uiterste stand en dat is niet dezelfde... Iemand die mij daarbij kan helpen loop ik dan tegen het lijf??
Andere zaken mag ik natuurlijk niet monteren aldaar. Hebben ze bij het gastbedrijf remmenreiniger voor mjin CIS klep, dat ik die daar kan aanschaffen? Verder bij Excellent Cars twee mooie goedjes meegekregen om mijn lak weer op te poetsen en ook mijn bumper weer nieuw leven in te blazen. Is er daar een wasserette in de buurt, ff goed boenen en soppen na de lange rit, alvorens hem echt op te boenen. Anders komt dat een ander moment.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC