Kentekenlampjes
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Naar een mooie rit van een km of 10 over een beklinkerde dijk om de files te omzeilen hangen mijn beide kentekenlampjes op half zeven. Beide zijn aan een kant hun weerhaakje kwijt en daar wil ik dus eigenlijk wel verbetering in aanbrengen.
Heeft iemand soms nog twee kentekenlampjes voor een 740 GL uit 92? Zo ja, uitwisseling zou plaats kunnen vinden in Gemert, zo mogelijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
(uiteraard wel moet goedkeuring van HansL )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht ten overvloede, maar mocht je met "Gemert" de sleuteldag van de 15 bedoelen dan niet bij Carlo zelf gaan wisselen. Regel bij sleuteldagen is dat alleen onderdelen van het gastbedrijf gemonteerd/gebruikt mogen worden. Handelen is niet toegestaan, en om de zaken (ook naar het gastbedrijf) duidelijk te houden is het ruilen/overgeven/meenemen van eigen onderdelen niet toegestaan. Je zou natuurlijk wel bij de Mac of het tankstation op de hoek kunnen afspreken.Petervanluijk_740-1992 schreef : Zo ja, uitwisseling zou plaats kunnen vinden in Gemert, zo mogelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan je ze gelijk monteren.
(en twee lampjes uitwisselen op straat zal wel niet echt een probleem zijn lijkt me zolang je ze niet monteerd)
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Indien ze in de H&M loods gevonden worden, graag. Anders proberen we het bij het gastbedrijf.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komt er helaas niet van deze week. We gaan dus niet naar H&M loods.
Toch maar bij Carlo proberen zou ik zeggen.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Zijn die uitwisselbaar? Daar ik een van de laatste 740 heb, zou ik verwachten van wel, maar kan iemand mij uitsluitsel geven. Ik ga er meteen op zoek naar wat dashboardschroeven, automatische antenne en mogelijk nieuwe spiegels.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Mijn lampjes gevonden op de sloop, tevens een nieuwe antenne (automatisch) en ruitenwissers meegenomen. En ook een middensteun met bekerhouders, wat een geniaal apparaat is dat!
Groet en tot zaterdag