Gat in achterbumper 965 type II t.b.v. trekhaak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, er zitten als je onder de auto op je rug ligt, twee zichtbare Torx-T25 schroeven, van het midden van de auto naar buiten gericht.De derde zit in de wielkast, onderin. Als je spatlappen hebt, moeten die eraf. Ohja, 6 stuks totaal dus.De lip heeft bij een sleurhaak met vaste kogel een inkeping, van 4 cm over een breedte van 20 CM, helaas.Jan-Willem schreef : Maar het lijkt er op dat de onderste lip - het deel waarin gezaagd moet worden - er wel af zou moeten kunnen. De lip is op het lange stuk in de bumper 'gehangen' Hoe de de lip op de korte stukken vastzit kan ik nog niet ontdekken. Iemand een idee?
Maar ja, dat is bij een 940 type II, die min of meer gelijk is aan de achterkant van de 965 type I, maar 965 type II is denk ik wel anders.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik heb het trekoog van Gerrit-JanJan-Willem schreef : <a href="/node/20144" target="_blank">Miquel</a> is een ander lid waar GJ het over heeft.Groet,
Jan-Willem

Genoeg daarover.
- V700 register
- Nieuw lid
-
kratje Amstel voor wie mijn afdekkapje terug kan vinden. Hij is eraf en kwijt!!! Hij zat al wat los dus vermoedelijk ergens verloren. Mocht je er eentje weten, graag!geejee schreef : Inderdaad, die van Martijn heb ik ook gezien. Ook zonder boren of zagen volgens mij, wel een grote beschermkap. Bij mij is het afdekkapje is hooguit 15x15 cm. Overigens is het een Bosal Ak 4. Uiteraard heb ik het "afdekkapje" zwart gemaakt zodat de felle rode merknaam niet meer zichtbaar is, dan wel minder opvalt.
Het kratje Amstel werd voor nr 75 uitgeladen. Mams heeft nog uitbundig staan zwaaien zag ik in mijn spiegeltje.
Groet, G.J.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-