xenon?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 15:19 #1206722 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic JanV  Als je een
JanV
 Als je een aftermarket setje Xenon monteert, dan heb je dus geen grootlicht meer, je H4 lampje met grootlicht wordt dan toch vervangen door 1 xenon lamp.
Je verstralers en breedstralers heb je uiteraard nog wel (aparte units) . Als het goed is, gaan je verstralers automatisch aan, samen met het grootlicht van de H4 unit wat je nu dus mist.
 groetjes  Pierre

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 15:29 #1206723 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja,
Of in een heuvelachtig landschap... Komt er een tegenligger op je af met originele fabrieks afgemonteerde xenon verlichting dan schijnen de koplampen wel recht in je ogen. Dat is vervelend, erger dan standaard halogeen. Ik zeg u wel dat ik er mij niet zo druk om maak, deze situaties zijn van korte duur. Wat ik mij afvraag is waarom halgeen gewoon niet "voldoet"?... Is toch niks mis met halogeen? Nu snap ik wel, de industrie wil weer geld verdienen (nieuwe patenten bijvoorbeeld op xenon)... Zucht...
Waar ik mij wel aan erger is het voeren van GEEN licht, vooral in Belgie. Ook in donkere bossen of bij schemer schijnen de Belgen lak te hebben om hun lichten te ontsteken. In de 12 en een half jaar dat ik in Belgie woon is mij dat opgevallen. Nederlanders, Duitsers, Zweden, Denen, Engelsen, zij zijn hier stukken beter in. Zelfs de Fransen inmiddels. Ik heb de (halogeen) lichten altijd ontstoken.
Robert 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC