Grille en Dak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hihi Cees.ceesvane schreef : Ik heb een poging gewaagd Rob een Duitse V90 aan te smeren. Zag Rob zaterdag nog, maar volgens mij heeft hij geen slapeloze nachten. Al met al as. 6 juni wordt het druk met de nw. aanwinsten. Tenminste als de mijn nieuwe V90
dan al klaar is.
Cees
Ik vandaag een 960 advertentie naar Rob.
Daarom Piekert Rob nog ..................................................Sorry Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob... Je bent niet de enige hoor! Die 940 blijf ik trouw! Ik kan u allen meedelen dat ik door mijn comparant genaamd H.L. te S. nu ruim een jaar geleden ben opgezadeld met een hobby die, zoals het zich nu laat aanzien, twee einden heeft. 1) Geduld en 2) mijn Geld... Ik heb in 1 weekend tijd gereden met/in de Overgrootvader van mijn S60 (de 240 GLT van Hans), de Grootvader van mijn S60 ('Greyhound' 760), de vader van mijn S60 (de 960 van Hans)... En ik moet tot de conclusie komen dat Volvo wereldauto's maakt met ieder zijn specifieke rijeigenschappen, hebbelijkheden en onhebbelijkheden, maarre.... tot wellicht uw spijt: De 940 wint het nog steeds van allen!R. Korteweg schreef : Jongens,
Er moet toch iemand 940 blijven rijden!
Laat mij dat dan maar zijn. Trouwens, mijn kenteken staat nog in de laatste Factor omdat-ie zo mooi is. Daar wil ik nog even van genieten.
Maar ja, als iedereen er zo maar auto's bij gaat kopen . . . . Who knows
Tot vrijdag!
Rob K.
Onder het genot van een hapje en een drankje vertel ik nog wel een keer mijn verlanglijstje...
Maarre, die 760 heeft ook een prachtkarakter en die diesel laat de gasolie in mijn aderen sneller stromen..
Volvo: Voor Onze Liefdes Volledig Onbegrijpelijk