Grille en Dak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is er bij iemand bekend of het mogelijk is om een 940 (blokjes) Grille (niet om te BBQ-en) op een 760 te monteren? Er gaan geruchten dat dit past, nee sterker nog, er gaan geruchten dat zelfs sommige typen 240 grille's er op passen!
Bovenop de voorraamlijst van mijn 760 zitten enkele roestpitten. Zijn deze eenvoudig te re-stylen of is dit een flinke (kostbare) klus? Iemand ervaring?
Grt.
Macs
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer... Ik had m'n spareribs al bijna uit de vriezer gehaald...Wat betreft de gril: ik zie nogal wat verschillende neuzen voorbij komen op de 700/900.Misschien is het handig om eens langs een sloper te rijden en daar eens wat rond te neuzen?Het loshalen en passen van een gril is immers maar heel weinig werk.En de roest? Als het niet tot achter een rubber of raam loopt, is het meestal goed zelf bij te werken. Als je het héél netjes wilt hebben kan het wel erg kostbaar worden.Macs schreef : Heren,
Is er bij iemand bekend of het mogelijk is om een 940 (blokjes) Grille (niet om te BBQ-en) op een 760 te monteren? Er gaan geruchten dat dit past, nee sterker nog, er gaan geruchten dat zelfs sommige typen 240 grille's er op passen!
Bovenop de voorraamlijst van mijn 760 zitten enkele roestpitten. Zijn deze eenvoudig te re-stylen of is dit een flinke (kostbare) klus? Iemand ervaring?
Grt.
Macs
Volvo S60 D5 (2007), 940 2.3 <a href="/taxonomy/term/835"><acronym>LPT</acronym></a> Ltd. Edition (1998) & 760 GLD (1988)
Lidnummer 870
Ik redeneer: oude auto, als de roest maar weg is; netjes is mooi meegenomen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat heb ik nou weer gemist? Hebben we hier al foto's van voorbij zien komen?Macs schreef : Bovenop de voorraamlijst van mijn 760 . . .
Rob K.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als het een 760 van modeljaar 1988 of later is dan past een 940 grill.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
T'is een oude bekende... maar de foto's moeten nog gemaakt worden. Het is de 760 GLD van Siebren. Zeg maar Project 2.R. Korteweg schreef :
Wat heb ik nou weer gemist? Hebben we hier al foto's van voorbij zien komen?Macs schreef : Bovenop de voorraamlijst van mijn 760 . . .
Rob K.
Grt.
Maurits
- V700 register
- Nieuw lid
-
Macs schreef :
T'is een oude bekende... maar de foto's moeten nog gemaakt worden. Het is de 760 GLD van Siebren. Zeg maar Project 2.R. Korteweg schreef :
Rob K.
Grt.
Maurits
Dat komt goed uit! Ik zie je dan heel graag 6 september met je nieuwe aanwinst op de 'set'!
btw Gefeliciteerd ermee, en ook voor Siebren een welgemeend proficiat!
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bel even als bij back-stage weg gaat.