Welke poetsmachine is aan te raden?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-06-2008 18:25 #1202990 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Festool rotex?
Nu heb ik een Festool Rotex machine tot mijn beschikking, serieus goed! en serieus duur.... Maar zoek eens op marktplaats op poetsmachine en kijk naar een apparaat wat eruit ziet als een haakse slijper. Die zijn wel oke
Overigens gebruik ik sinds een paar weken Meguiars poets middelen. Die zij best heel goed. Ik heb nu sinds 8 weken een nieuwe (nieuwe) auto, die zag er na een poetsbeurt met MER autopoets niet meer uit.

Ja, die heb ik ook (RO 150e plus, het voorlaatste model met korting. De cirkelzaag TS55 Q-Plus-FS is helemaal het einde met die geleiderail)
Met de rotex heb de hele boot geschuurd, en het balkonhek, en...
Kortom ik heb er alleen nog maar mee geschuurd.

Maar vertel eens welke schuimschijf jij erop zet?
En wat is Meguiars?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-06-2008 18:50 #1202995 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Festool
Het gereedschap van Festool is echt super om mee te werken. Wij hebben inderdaad ook de cirkelzaag met een aantal gelijderails erbij. Icm met de stofzuiger van festool echt super. Zo netjes heb je nog nooit gezaagd.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe eigenlijk alleen nog maar met de hand auto's gepoets heb, dus ik zou me er nog in moeten verdiepen welke pad er het beste werkt met de rotex machine. (alle auto's staan goed in de lak dus met de hand is prima...)
Schuren met de rotex is inderdaad een feest, als je dat vergelijkt met andere machines....'
Het kost wat goed gereedschap maar het is het zeker waard!
David 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC