Welke poetsmachine is aan te raden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil proberen deze weg te krijgen met een poetsbeurtje en daar heb ik dus een poetsmachientje voor nodig.Ik zag <a href=" shop.conrad.nl/Auto_elektronica,044_onde...smachine/854109.html " target="_blank">deze bij Conrad
Wat zijn de voors en tegens van die van Conrad?
Waar moet een poetsmachientje ongeveer aan voldoen, voor hobbymatig gebruik?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
ik zou die kras te lijf gaan met het anti-kras setje van Sonax. Dit bevat speciale doekjes en twee soorten slijpmiddel, een grove en een fijne. Heb daar zelf heel goede resultaten mee behaald, vooral als de kras alleen in de blanke lak zit. Gaat veel beter dan met zo'n poetsmachine ( die ik overigens ook heb). Die zijn geschikt voor de grote vlakken, daar zijn die machines heel goed voor. Het Sonax setje is bij iedere goede autoshop te koop. Ook Halfords heeft ze in het assortiment. Succes.....
Groeten, Jan.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Kom naar de cosmeticadag. Of als dat niet gaat, neem dan eens contact op met Eric de Bree.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Hallo Bas
Kom naar de cosmeticadag.
Mathy,
Je haalt de woorden uit mijn mond!
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die poetsmachine van conrad kun je beter niet kopen, je moet eigenlijk een exentrische poetsmachine of een "haakseslijper" die lage toeren kan draaien kopen. Op marktplaats best voor redelijk geld te vinden.
Dit is een nutteloos apparaat....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De motor die erin zit heeft geen kracht,Zeker niet voor het grote oppervlakte wat hij bestrijkt,De manier waarop het vodje wat rond draait vast zit is knudde,In poetsen (polijsten) gaat al eigenlijk niet met deze machine (moet je er een hebben met foam pads),enz.
Wij hebben er ooit een gehad voor de caravan, toch zeker 5 minuten gebruikt om vervolgens weer met de hand verder te gaan, was sneller.
Nu heb ik een Festool Rotex machine tot mijn beschikking, serieus goed! en serieus duur....
Maar zoek eens op marktplaats op poetsmachine en kijk naar een apparaat wat eruit ziet als een haakse slijper. Die zijn wel oke
Overigens gebruik ik sinds een paar weken Meguiars poets middelen. Die zij best heel goed. Ik heb nu sinds 8 weken een nieuwe (nieuwe) auto, die zag er na een poetsbeurt met MER autopoets niet meer uit. Daarna dat andere erop en weer super mooi. Ook op de 960 van steven gebruikt en weer mooie diepe glans (en die was al zo mooi...)
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar wees wel verschrikkelijk voorzichtig, je kan zo je lak verbranden.koiter schreef : Nu heb ik een Festool Rotex machine tot mijn beschikking, serieus goed! en serieus duur....
Maar zoek eens op marktplaats op poetsmachine en kijk naar een apparaat wat eruit ziet als een haakse slijper. Die zijn wel oke
Mequiars levert ook een haakse slijper poetsmachine, maar met een aangepaste kop, de polijstpad draait toch excentrisch waardoor de warmte beter afgevoerd wordt/minder optreed.
Lees maar eens meer op <a href=" www.autodetailing.nl/ "> www.autodetailing.nl
Mocht je spullen bij Leko willen bestellen, ik ken de man persoonlijk en kan je de bezorgkosten besparen door eventueel de zaken mee te nemen als we elkaar een keer tegen gaan komen bij een toertocht of zo.
(btw, ik gebruik zelf de spullen van SmartWax)
- V700 register
- Nieuw lid
-