Spiegel bestuurderskant 745
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
NL is 21. B is 20. Duitsland zou 23 kunnen zijn.Kristof E. schreef : Code is 31 - dus waarschijnlijk NL?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inderdaad, Hedwig. Het zou dus moeten volstaan om voor links een spiegel van de sloop te halen of eventueel nieuw te bestellen als die nog leverbaar zijn.hlambrechts schreef : Deze spiegels hebben inderdaad geen "afhangend" kantje.
Groeten.Hedwig
EDIT: 31 is blijkbaar US
Bedankt!
Kristof
PS: wat is die landcode 31 nou toch ...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb er de afgelopen dagen een paar keer op gelet, maar mijn rechter spiegel verkleint inderdaad terwijl de linker (bijna) objecten net zo groot of klein weergeeft als m'n binnenspiegel. Maar ik heb géén of in ieder geval een heel kleine dodehoek, zoals ik hierboven al beschreven heb. M'n linker spiegel heeft wel een "stippellijntje".
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Hallo Kristof
Ik heb er de afgelopen dagen een paar keer op gelet, maar mijn rechter spiegel verkleint inderdaad terwijl de linker (bijna) objecten net zo groot of klein weergeeft als m'n binnenspiegel. Maar ik heb géén of in ieder geval een heel kleine dodehoek, zoals ik hierboven al beschreven heb. M'n linker spiegel heeft wel een "stippellijntje".
Groetjes
Mathy
Dat stippellijntje geeft aan dat je een dodehoekspiegel hebt die meer weergeeft dan de mijne. Als het goed is bolt de spiegel bij de stippellijn ook iets naar achter.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
En dat verklaart het verschil in het randje van de spiegelhouders.Het "dodehoekrandje" zakt iets af en daarom is het randje bij de Europese houders smaller gemaakt.Bij de US uitvoering is dat niet omdat die geen (mag dat niet voor de US wetten?) dodehoekspiegel hebben.Kristof E schreef : Dat stippellijntje geeft aan dat je een dodehoekspiegel hebt die meer weergeeft dan de mijne. Als het goed is bolt de spiegel bij de stippellijn ook iets naar achter.
Bij het plaatsen van de dodehoekspiegel in een US houder zit het bredere randje wel wat in de weg voor het zicht naar achteren.
Groeten.Hedwig