past de trekhaak van de 940 ook onder een 740
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een vraag over de trekhaak.
Nummer van de 940 trekhaak is 3529305-9 past deze trkhaak ook onder mijn 740 sedan uit 1990.
Mijn accessoires catalogus d.d. 1991-08 kent dit nummer niet omdat de 940 waarvan de trekhaak komt jonger is.
Groeten
peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In VADIS kan ik hem helaas niet vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bedankt voor je reactie.
als het morgen redelijk weer is ga ik met trekhaak onder de auto liggen.het is dan denk ik snel duidelijk of het echt past.
Had ik natuurlijk ook kunnen doen voor ik de vraag stelde maar het gemak dient de mens dacht ik.
Als hij past ga ik hem opknappen want het is een bonk roest en ik wil het graag allemaal netjes hebben.
Ik ga dan ook informeren wat stralen en coaten kost.

groeten

peter

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stralen en coaten...?? We hebben het over een trekhaak toch?peter 54 schreef : Als hij past ga ik hem opknappen want het is een bonk roest en ik wil het graag allemaal netjes hebben.Ik ga dan ook informeren wat stralen en coaten kost.
Is schuurpapier en mat-zwarte spuitbus dan niet de goedkoopste en minstens zo goede oplossing voor iets wat je nauwelijks ziet?Coaten lijkt me nogal prijzig...........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een uurtje schuren met de schuurmachine, in de menie zetten en dan mooi spuiten op een oude krant.
De nieuwe bouten waren nog het duurst.
Een leuk werkje waar ik al een jaar trots op ben.
Succes ermee!
Lex
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja Bas
k weet niet wat het is met mij,maar ik wil het perfect hebben en dat is denk ik coaten.
Als het erg duur is doe ik het niet maar het lijkt me fijn om die roestige trekhaak weg te brengen naar de straler/coater en dan na enige dagen een glanzend mooie trekhaak op te halen.
Ik moet die meneer dan w.s. wel een bedrag overhandigen dat de prijs van een spuitbus zwarte lak en wat menie overstijgt.Ik ga informeren en laat weten wat de kosten zijn.Vier corona velgen stralen en coaten kostte 2 jaar geleden 170 euro.Een trekhaak heeft geen 88 spaken en heel moeilijk over de kleur zal ik niet doen.Het merdendeel van het geheel steekt onder de wagen.
De bouten en moeren heb ik en die zien er goed uit.
Groeten
peter.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat ik ermee wil zeggen, is dat het vast niet bijster veel kost, om een beetje zwarte verf te sproeien, maar dat de "opstartkosten" vaak enorm zijn.Als ik de financiele vrijheid had, zou ik het wellicht ook overwegen, maar het enige wat die haak me tot nog toe gekost heeft, is een 'nieuw' hoofddeksel van 50 eurocent. Zwart, dat dan weer wel. Dat ding hangt tenslotte ondeer je bumper, je ziet alleen de laatste 15 cm ervan.
Succes met de keuze.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-