kleurcode

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2007 14:56 #1187691 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, dat snap ik.
Maar wat ik bedoelde, is dat je geen effen lak op je linkerspatbord wilt hebben, als de rest van de auto metallic is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2007 15:17 #1187693 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat spreekt voor zich. Maar
Dat spreekt voor zich. Maar als ik dat vergeelde lijste hier boven inkijk, dan is 604 toch altijd een uni-kleur (of "effen" zoals het daar genoemd wordt)? Daar verandert die toevoeging achter de streep niets aan.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2007 17:34 #1187704 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zichtbaar verschil

Hallo Showroomstaat

showroomstaat schreef : Dat spreekt voor zich. Maar als ik dat vergeelde lijste hier boven inkijk, dan is 604 toch altijd een uni-kleur (of "effen" zoals het daar genoemd wordt)? Daar verandert die toevoeging achter de streep niets aan.

Lees Willem's verhaal nog maar een keer (is wel een ander kleurnummer, maar de strekking blijft hetzelfde).  Daarbij moet overigens wel aangetekend worden, dat Eric de Bree lang met een "ChipsAway" bus rondgereden heeft en dus een erg getraind oog heeft.  Sterker nog, waarschijnlijk heeft ie twee getrainde ogen. 

Groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2007 18:23 #1187712 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daar doet mijn opmerking

Daar doet mijn opmerking toch niets aan af? Over het algemeen zie ik kleurverschil ook wel...

Alleen, als we ons even tot uni-kleuren beperken, dan heb je uni-kleuren die met blanke lak afgewerkt zijn (recentere auto's, ja vanaf wanneer eigenlijk?) en uni-kleuren die dat niet hebben (mijn pa's 245 uit 1975). De een verkleurt uiteraard een stuk meer dan de ander, maar dat neemt niet weg, dat de oorspronkelijke <u>kleur</u> (die eerste 3 cijfers) gelijk is. Het is wel een ander soort lak. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC