Nep Xenon

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2008 23:46 #1198802 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lempkes
ik heb die Philips blue vision lampen er ook al 3 jaar erin zitten, is al beter als standaard H4.
Maar ik heb ook nog een setje xenon liggen die ik binnenkort ga inbouwen. De hele fit is als een H4 lamp, het past gewoon perfect in het orginele lamphuis.
Alleen nog even aansluiten. Dat het niet 'hoort' op een 940 boeit me niet , het resultaat telt voor mij: meer licht, meer zicht.
Verder heeft mijn 940 hoogteregeling op de lampen. dus als ik commentaar krijg van tegenliggers kan ik ze naar beneden verstellen.
Ik heb eens xenon Rally-verstralerlampen gemonteerd op een rallyauto... 4x absurd veel licht! daar kijk je letterlijk 500m mee weg! ALLES kraakhelder in beeld!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2008 00:07 #1198808 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Toch een storing
Na een redelijke tijd probleemloos gereden te hebben met de neppers, toch een probleem;
de lamp fitting heeft last van slecht contact........
Een paar keer getracht te repareren, gewoon verrot = niet meer te repareren.
Gewoon weer de ouwer wetse zweedse pitten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2008 12:08 #1198837 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic noodzaak
een kameraard van mij heeft ook nepxenon (in ieder geval niet origineel maar after market). wel hoogteregeling (bij starten staat bundel omlaag, je ziet m omhoog komen na enkele seconden) maar of dat zich ook aanpast aan belading weet ik niet. omhoog komen kan ook nep zijn

hij moet zijn xenon lampen wel "voorgloeien" door de auto eerst een paar seconden op contact te zetten. lampen gaan dan automatisch aan. na een paar seconden kannie starten (lampen gaan uit) en dan branden ze ook bij draaiende motor. start hij meteen na op contact zetten dan gaan ze als de motor draait niet meer aan.

zal wel iets met het ontsteken op hoogspanning te maken hebben

voor mij een paar philips halogeen lampen 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC