Welke velgen onder mijn 940?
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : Inderdaad zeg! Maar dat is dus ook al zo bij het "oude" model, tot 1995?
Groeten,
Richard
Inderdaad, het is zelfs zo dat er geen wijzigingen aan zijn vanaf modeljaar 1988 (760 nieuw model) t.e.m. de 90 serie. Het is steeds dezelfde motorkap gebleven!
Groeten.
Hedwig
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een echte 960? Je bedoelt een nep 940? Niks hoor, geef mij maar mijn robuuste betrouwbare redblock 940
Zonder gekheid. Een mooie 960/S90 staat heel hoog op mijn verlanglijstje. Mijn vriendin is nog niet helemaal om dat we haar Focus TDCI eruit moeten doen en een mooie 960/S90 voor haar moeten kopen. Overigens alleen op basis van financiële gronden (maandlasten) dat ze nog niet om is hoor. Ze is inmiddels door mijn (steeds mooier wordende) 940 flink geïnfecteerd met het bakstenen virus Oh, indirect gelijk een waarschuwin, ik voorzie dat zij binnenkort nog wel eens mee komt naar een sleuteldag.....
Ik had die laatste foto inderdaad gezien, maar had hem af gedaan als inconclusive omdat ik het niet 100% goed kon zien. Maar inmiddels is het mij wel duidelijk.
Die chrome strippen op de bumper, zijn die qua vorm gelijk aan de gewone strips op mijn 940? M.a.w. is dat uitwisselbaar?
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef :
Die chrome strippen op de bumper, zijn die qua vorm gelijk aan de gewone strips op mijn 940? M.a.w. is dat uitwisselbaar?
Dat weet ik niet, maar het zou mij niet verbazen als dat mogelijk is. Kun je toch gewoon uitproberen op een sloop?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Gerard,
zou ik zeker kunnen doen. Wil ik ook nog wel een keer doen hoor, alleen ik heb bij mij in de buurt (regio utrecht) nog maar weinig slopen kunnen vinden waar ze bakstenen hebben staan helaas.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hm, dat is weer jammer dan. Maar goed, scheelt mij weer een tripje naar de sloop.
Hartelijk dank voor de info Gerard.
BTW, ik wil ook wel zo`n Vadis. Was er nou iemand hier op het forum die er een te koop aan bood?
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hedwig,
Ik begrijp het, dit is in verband met mijn slanke Obelix profiel natuurlijk en goed met een hamer kunnen omgaan is ook een kunst tenslotte.(met twee handen vasthouden, dan sla je nooit op je duim).
Groeten, Co.
- V700 register
- Nieuw lid
-
(6 j * 15 ET 25) steek 5 * 108
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
vergeet die lelijke novas