Opnieuw voorstellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-10-2020 23:11 #1463560
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Afbeeldingen
Lukt dus wel blijkbaar 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2020 16:11 #1463571
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Poetsdag
Uit de oude doos.....
"Glansrol voor Volvo"
"Glansrol voor Volvo"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2020 21:10 #1463577
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jeetje zeg
Jeetje zeg, die poetsdag. Was hem al vergeten! Was ook een erg leuke dag met zn allen! Wel veel werk om te organiseren maar het resultaat was er wel. Hadden we goed gedaan met elkaar! En mooi gefilmd Rob! Jammer dat je Blue Hotel hebt verkocht. Mijn oude 940 zie ik regelmatig in Houten. als die te koop komt hoef ik niet te twijfelen. Ziet er nog exact zo uit! Dat kan je overigens niet van mij zeggen. Dat haar in het filmpje..... ik zie het niet meer.... 

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2020 13:57 #1463616
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Poetsdag
Leuke retro film. Alweer ruim 13 jaar geleden dat we stonden te poetsen. Zoals Rob aangeeft, was ik ook min of meer vanuit verveling weer eens op de site. Hobby’s en interesses veranderen, maar de voorliefde voor de 740 en de Vereniging blijft bestaan. Ik zie in jullie reacties ook het verlangen naar de auto van toen. Dit sterkt mij in de beslissing dat ik de 740 en lidmaatschap gehouden heb. Inmiddels alweer 5 jaar geleden ben ik overgestapt op een V60 Twin Engine en is de 740 in de garage gestald. Regelmatig getwijfeld om afscheid te nemen, maar als ik ‘m zie staan, weet ik dat hij nooit meer weg gaat. Volgende maand gaat wel de V60 eruit en komt er een Polestar 2 voor in de plaats. Fijne auto’s maar ik krijg er niet zo’n bijzonder gevoel bij zoals bij de 740. Het was dan ook mijn eerste echte eigen auto.
Ik sta wel open voor een hernieuwde kennismaking. Er is veel veranderd, maar ook veel hetzelfde gebleven..
Ik sta wel open voor een hernieuwde kennismaking. Er is veel veranderd, maar ook veel hetzelfde gebleven..
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2020 23:08 #1463696
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Leuk!
Dag Hans,
leuk om te horen dat je weer terug op het honk bent. Ja, dat was een leuke tijd met de H&M loods in Alblasserdam. Ben zelf altijd van de partij gebleven en mijn groene S90 heb ik na ruim 15 jaar nog steeds. Voor dagelijks gebruik heb ik in 2016 als één van de eerste de nieuwe S90 besteld. Een D4 inscription en na nu 4 jaar kan ik zeggen dat ook de moderne Volvo een dijk van een auto is. Ook wat kwaliteit betreft. Nog nooit één garantiedingetje aan gehad. Verder heb ik ook weer een 940 estate in blackberry pearl als prive auto. Fijn voor rond de deur en met een hond een ideale familieauto. Omdat in de zomer open rijden ook fantastisch is heb ik sinds 2017 ook een C70 classic cabrio uit 2004. De 760 heb ik verkocht. Ik deed er heel weinig mee en de laatste jaren reed ik er nauwelijks meer mee. Laten we hopen dat ze die rot-corona snel onder de knie krijgen zodat we weer volop activiteiten met de club kunnen organiseren. Dan hoop ik "live" weer eens gezellig met je bij te kletsen.
Groeten, Jan.
[mod edit: Foto's erin geplakt.]
leuk om te horen dat je weer terug op het honk bent. Ja, dat was een leuke tijd met de H&M loods in Alblasserdam. Ben zelf altijd van de partij gebleven en mijn groene S90 heb ik na ruim 15 jaar nog steeds. Voor dagelijks gebruik heb ik in 2016 als één van de eerste de nieuwe S90 besteld. Een D4 inscription en na nu 4 jaar kan ik zeggen dat ook de moderne Volvo een dijk van een auto is. Ook wat kwaliteit betreft. Nog nooit één garantiedingetje aan gehad. Verder heb ik ook weer een 940 estate in blackberry pearl als prive auto. Fijn voor rond de deur en met een hond een ideale familieauto. Omdat in de zomer open rijden ook fantastisch is heb ik sinds 2017 ook een C70 classic cabrio uit 2004. De 760 heb ik verkocht. Ik deed er heel weinig mee en de laatste jaren reed ik er nauwelijks meer mee. Laten we hopen dat ze die rot-corona snel onder de knie krijgen zodat we weer volop activiteiten met de club kunnen organiseren. Dan hoop ik "live" weer eens gezellig met je bij te kletsen.
Groeten, Jan.
[mod edit: Foto's erin geplakt.]
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2020 00:09 #1463718
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Goed idee!
Dat gaan we zeker een keertje doen, Hans.
Groeten, Jan.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2020 21:30 #1463717
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk!
Hoi Jan,
Lang geleden! Super leuk dat je nog steeds van de partij bent! Was destijds een erg leuke tijd, kijk er met veel plezier op terug. Zo te zien een volvo man in hart en nieren! Jij had destijds toch ook nog iets met het merk met de ster?
Ik heb begin 2017 een nieuwe S90 aangeschaft en ik deel je mening. Een super auto! Nooit wat mee gehad en in drie jaar 150K mee gereden. Het was ook een D4 inscription met volle opties. ik kocht hem namelijk uit de showroom met 130 km erop. Nieuw dus. Heel veel plezier mee gehad. Nu rij ik inmiddels een XC90 T8, ook weer een sublieme auto en ik moet zeggen, toch weer wat comfortabeler dan de S. Komt voornamelijk door de hoge zit. Ben nu op zoek naar een laatste 940 ltd edition met weinig km, die wil ik er graag bij hebben, is toch een collectors item aan het worden. Zonde dat je de 760 verkocht hebt, die zag er subliem uit! Ik heb met mijn 760 echt heel veel plezier. Rij er weinig mee maar als ik hem alleen maar zie word ik blij. Hopelijk snel tot ziens Jan! We moeten lekker de oude herinneringen eens ophalen onder het genot van een biertje, wijntje en een sigaar toch?
.
hartelijke groet, Hans
[modedit: Plaatjes erin geplakt]
Lang geleden! Super leuk dat je nog steeds van de partij bent! Was destijds een erg leuke tijd, kijk er met veel plezier op terug. Zo te zien een volvo man in hart en nieren! Jij had destijds toch ook nog iets met het merk met de ster?
Ik heb begin 2017 een nieuwe S90 aangeschaft en ik deel je mening. Een super auto! Nooit wat mee gehad en in drie jaar 150K mee gereden. Het was ook een D4 inscription met volle opties. ik kocht hem namelijk uit de showroom met 130 km erop. Nieuw dus. Heel veel plezier mee gehad. Nu rij ik inmiddels een XC90 T8, ook weer een sublieme auto en ik moet zeggen, toch weer wat comfortabeler dan de S. Komt voornamelijk door de hoge zit. Ben nu op zoek naar een laatste 940 ltd edition met weinig km, die wil ik er graag bij hebben, is toch een collectors item aan het worden. Zonde dat je de 760 verkocht hebt, die zag er subliem uit! Ik heb met mijn 760 echt heel veel plezier. Rij er weinig mee maar als ik hem alleen maar zie word ik blij. Hopelijk snel tot ziens Jan! We moeten lekker de oude herinneringen eens ophalen onder het genot van een biertje, wijntje en een sigaar toch?

hartelijke groet, Hans
[modedit: Plaatjes erin geplakt]
Moderators: Jerry Stam