Terug bij waar we gebleven waren...945 1996 2.3 Malmö
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2017 23:31 #1441894
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Cruisecontrol
Heb ff een plaatje opgezocht. En bijgevoegd.
15 is het pompje. Uitgaand dat je lpg heb zal deze denk ik op de bestuurders zijde veerpoot.
3 is de balg deze zit bij de gasrol, redelijk zichtbaar.
En 22 zijn de pedaal schakelaars, en zoals de naam al zegt zitten deze boven de pedalen. Moet je het schopbord onder je stuur ff verwijderen.
Hopelijk kun je nu wat verder.
15 is het pompje. Uitgaand dat je lpg heb zal deze denk ik op de bestuurders zijde veerpoot.
3 is de balg deze zit bij de gasrol, redelijk zichtbaar.
En 22 zijn de pedaal schakelaars, en zoals de naam al zegt zitten deze boven de pedalen. Moet je het schopbord onder je stuur ff verwijderen.
Hopelijk kun je nu wat verder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2017 09:29 #1441897
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Velgen
Welkom terug.
Dit zijn de velgen die onder de 700/900 serie geleverd zijn: volvo700vereniging.nl/node/21179
Pholus vind ik erg mooi staan onder de 940, maar die is wel wat zeldzamer dan de Adhara.
Leuk ex-wagenpark heb je trouwens. Er zijn overeenkomsten met mijn autohistorie. Ik ben een groot deel van mijn vroege jeugd rondgereden in een Renault 16. Vind ik nog steeds prachtige wagens om te zien. Zelf een Mercedes W123 gehad (300TD, had ik nooit weg moeten doen). Citroën XM Break was een grote kanshebber toen we acht jaar geleden een nieuwe auto zochten, maar viel toch af vanwege de complexiteit. Het is toen de 940 Nordic geworden die we nu nog hebben.
Dit zijn de velgen die onder de 700/900 serie geleverd zijn: volvo700vereniging.nl/node/21179
Pholus vind ik erg mooi staan onder de 940, maar die is wel wat zeldzamer dan de Adhara.
Leuk ex-wagenpark heb je trouwens. Er zijn overeenkomsten met mijn autohistorie. Ik ben een groot deel van mijn vroege jeugd rondgereden in een Renault 16. Vind ik nog steeds prachtige wagens om te zien. Zelf een Mercedes W123 gehad (300TD, had ik nooit weg moeten doen). Citroën XM Break was een grote kanshebber toen we acht jaar geleden een nieuwe auto zochten, maar viel toch af vanwege de complexiteit. Het is toen de 940 Nordic geworden die we nu nog hebben.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2017 10:53 #1441898
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mooi overzicht van de velgen!
Mooi overzicht van de velgen!
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2017 11:25 #1441899
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Niet origineel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2017 00:34 #1441937
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Ton
Vertel daar eens wat meer over.
groetjes
Mathy
Vertel daar eens wat meer over.
groetjes
Mathy
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2017 09:00 #1441965
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Tunaverken
Die velgen zijn gemaakt door Tunaverken AB Eskilstuna, die firma bestaat nog steeds maar maakt volgens mij geen personenwagenvelgen meer.
De onderafdeling die destijds oa velgen voor personenwagens produceerde heette JP,
dat oa omdat ze bijvoorbeeld ook kleppendeksels en inlaat spruitstukken produceerden.
Dit model velg is volgens mij ook nog voor bepaalde modellen Nissan op de markt gebracht.
Ik denk dat het wel een jaar of 18 geleden is dat ik ze heb gekocht, en ze zijn nu wel aardig zeldzaam geworden, ik kom ze zelfs in Zweden bijna nooit tegen.
Groeten,
De onderafdeling die destijds oa velgen voor personenwagens produceerde heette JP,
dat oa omdat ze bijvoorbeeld ook kleppendeksels en inlaat spruitstukken produceerden.
Dit model velg is volgens mij ook nog voor bepaalde modellen Nissan op de markt gebracht.
Ik denk dat het wel een jaar of 18 geleden is dat ik ze heb gekocht, en ze zijn nu wel aardig zeldzaam geworden, ik kom ze zelfs in Zweden bijna nooit tegen.
Groeten,
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2017 19:44 #1441986
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Foto bij?
Hallo Ton
Even puur uit nieuwsgierigheid: Heb je een foto van de velgen op de auto?
groetjes
Mathy
Even puur uit nieuwsgierigheid: Heb je een foto van de velgen op de auto?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2017 21:15 #1442055
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic velgengalerij
b230fk.de/felgengalerie-am-s90v90/nggallery/slideshow
b230fk.de/felgengalerie-am-940945/
leuke site waarbij de verschillende velgen worden getoond onder zowel de 940 als de s90/v90.
b230fk.de/felgengalerie-am-940945/
leuke site waarbij de verschillende velgen worden getoond onder zowel de 940 als de s90/v90.
Moderators: Jerry Stam