Mark's 940 Blackberry Pearl
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2017 22:08 #1106999
door V700 register
Mark's 940 Blackberry Pearl is gemaakt door V700 register
Zo vanaf vandaag kan ik me dus echt Volvo rijder noemen, een echte 940 uit 98 met 432.000 op de teller in de kleur Black Berry Pearl.
Wel even een verschil met mijn vorige auto een Citroen CX
Auto rijdt dus zoals verwacht zonder een krimp te geven.
Maar natuurlijk zijn er zaken, koplampwisser rechts weigert dienst, Cruise control werkt wanneer die zin heeft en de Airco is 15 min koud, maarja het is niet nieuw
Mark
Wel even een verschil met mijn vorige auto een Citroen CX
Auto rijdt dus zoals verwacht zonder een krimp te geven.
Maar natuurlijk zijn er zaken, koplampwisser rechts weigert dienst, Cruise control werkt wanneer die zin heeft en de Airco is 15 min koud, maarja het is niet nieuw

Mark
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2017 22:12 #1439882
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd !
Van harte welkom hier én gefeliciteerd !
Zelf heb ik er 1 vanaf februari, geweldige auto, heeft mij recent naar Oostenrijk op en neer gebracht.
De probleempjes zijn met alle hier aanwezige kennis prima op te lossen, mogelijk een vacuumlek in de cruise control ?
Zelf heb ik er 1 vanaf februari, geweldige auto, heeft mij recent naar Oostenrijk op en neer gebracht.
De probleempjes zijn met alle hier aanwezige kennis prima op te lossen, mogelijk een vacuumlek in de cruise control ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2017 22:16 #1439883
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee ik moet 80x die
Geen idee ik moet 80x die knop indrukken en dan werkt ie 40x maar als ie dan werkt blijft ie gewoon aanstaan zoals het hoort, ik verwacht dan eigenlijk eerder de schakelaar oid,
En de overbuurman werkt bij Carrier die kan de airco vast fixen
Mark
En de overbuurman werkt bij Carrier die kan de airco vast fixen

Mark
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2017 09:36 #1439901
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gisteren de eerste upgrade
Gisteren de eerste upgrade uitgevoerd, speakers achterin deze had ik nog erbij gekregen en verder 300 meter oude kabelzooi van telefoons en navigaties en weet ik veel verwijderd. Nog wat schroeven scoren om de plaat onder het stuur vast te zetten de helft mist.
Verder werken soms de richting aanwijzers niet en de ramen, dacht even dat ik wat enthousiast kabels had weg gehaald maar wanneer het niet werkt helpt een beetje rommelen aan de contactsleutel ?
Gisteravond geconstateerd dat er toch een aantal lampjes de geest hebben gegeven in en om het dashboard want volgens mij is alles verlicht ?
Verder rijdt ie heerlijk
Mark
Verder werken soms de richting aanwijzers niet en de ramen, dacht even dat ik wat enthousiast kabels had weg gehaald maar wanneer het niet werkt helpt een beetje rommelen aan de contactsleutel ?
Gisteravond geconstateerd dat er toch een aantal lampjes de geest hebben gegeven in en om het dashboard want volgens mij is alles verlicht ?
Verder rijdt ie heerlijk

Mark
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2017 10:22 #1439903
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Cruise control
Heb je al onder de kap gekeken hoe de rubberbalg van de CC eruit ziet? Het rubber wordt op termijn poreus, of kan zelfs scheurtjes gaan vertonen, waardoor er slecht of geen vacuüm meer getrokken wordt en de CC het niet doet. De knop op de hendel is meestal het probleem niet, maar je zal natuurlijk net hebben dat het hier wel het geval is. Ben benieuwd wat eruit komt.
Verder gefeliciteerd met je aanschaf, prachtige kleur.
Groeten,
Verder gefeliciteerd met je aanschaf, prachtige kleur.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2017 10:32 #1439904
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn CC haperde ook af en toe
Mijn CC haperde ook af en toe, maar kreeg ik altijd wel aan als ik met mijn voet het rempedaal even extra 'omhoog' trok. Conclusie was bij mij dus de rempedaalschakelaar die iets te strak was afgesteld. Dat opgelost en sindsdien geen problemen meer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2017 11:11 #1439905
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar als ie werkt blijft ie
Maar als ie werkt blijft ie het gewoon doen, past dit dan bij slechte vacuum slangen ? Zou dan verwachten dat ie dan spontaan uitschakelt als het vacuum wegvalt of de snelheid niet constant is ?
Mark
Mark
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2017 11:51 #1439906
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De CC heeft zijn eigen
De CC heeft zijn eigen vacuümvoorziening, en is niet afhankelijk van motorvacuüm.
Heb je ook het idee dat als hij ingeschakeld wordt, hij veel tijd nodig heeft; valt de snelheid ver terug voordat ie oppakt?
Weet hij bij heuvelop de snelheid goed te handhaven?
Heb je ook het idee dat als hij ingeschakeld wordt, hij veel tijd nodig heeft; valt de snelheid ver terug voordat ie oppakt?
Weet hij bij heuvelop de snelheid goed te handhaven?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2017 21:13 #1439915
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als ie pakt neemt ie meteen
Als ie pakt neemt ie meteen de juiste snelheid en je voelt het meteen in de gaspedaal dat ie pakt.
op de snelweg houdt ie gewoon zijn snelheid, bergop moet ik nog ff testen
Mark
op de snelweg houdt ie gewoon zijn snelheid, bergop moet ik nog ff testen

Mark
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2017 23:01 #1439927
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaag even de til het
Vandaag even de til het rempedaal omhoog en schakel je cruisecontrol in test gedaan en dit lijkt wel te werken.
Schakelaar dus maar eens afstellen.
Verder is het contact slot lichtelijk aan het overlijden wanneer de richtingaanwijzer en ramen niet werken help een tikje tegen de sleutel.
Ligt dit aan het slot zelf of aan de contacten achterop ?
Mark
Schakelaar dus maar eens afstellen.
Verder is het contact slot lichtelijk aan het overlijden wanneer de richtingaanwijzer en ramen niet werken help een tikje tegen de sleutel.
Ligt dit aan het slot zelf of aan de contacten achterop ?
Mark
Moderators: Jerry Stam