De Blauwe Baksteen
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
22-10-2016 19:01 #1431658
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Bekerhouder
Ik heb ook zo'n 960 bekerhouder, maar zoek een grijs leren 940 houder die alleen een bekerhouder aan de voorkant geeft aan twee kettinkjes.
Groet,
Pascal
Groet,
Pascal
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2016 21:49 #1431662
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Goed werk Pascal, Wat voor
Goed werk Pascal, Wat voor spul heb je gebruikt om het leer te behandelen? moet dat ook hoognodig eens doen..
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
22-10-2016 23:44 #1431669
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Maguiar's
Hoi Stijn, ik heb ooit een Maguiar's poetsseminar gedaan bij Rob Mellaart in Baarn vanuit het Volvo 240 register (ik kom mijzelf nog tegen bij een rode 240 op de foto's vd advertentie in Autovisie) en heb daarna zo'n compleet pakket voor het 5 stappenplan gekocht incl. het lederonderhoud van Maguiar's. Dat spul is nog steeds niet op, ik gebruik het op twee keer per jaar het lederen interieur te onderhouden. Werkt simpel en vlot, was binnen een half uur gepiept.
groet,
Pascal
groet,
Pascal
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
23-10-2016 10:41 #1431672
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Gezocht
Voor de duidelijkheid: zo eentje zoek ik dus (maar dan in de lichtere kleur grijs leer).
Wie zo'n armsteun te koop heeft mag mij een pb doen (cash of ruilen met ander type armsteun behoort tot de mogelijkheden)
groet,
Pascal
Wie zo'n armsteun te koop heeft mag mij een pb doen (cash of ruilen met ander type armsteun behoort tot de mogelijkheden)
groet,
Pascal
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
08-11-2016 16:00 #1432152
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic 940 Polar
Weer wat verder met de 940: op dit moment vriest het en is het een Volvo 940 Polar(bear) geworden zodat ik de voorruit niet hoef te krabben.
Verder heb ik de gewenste armsteun gevonden en gemonteerd. Ik ben er erg content mee. Mijn arm kan er goed op steunen tijdens het schakel luie rijden en de vier bekerhouders komen ook van pas.
Verder heb ik de gewenste armsteun gevonden en gemonteerd. Ik ben er erg content mee. Mijn arm kan er goed op steunen tijdens het schakel luie rijden en de vier bekerhouders komen ook van pas.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2016 21:16 #1432186
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Blijft een mooie upgrade die
Blijft een mooie upgrade die armsteun! Heb laatst precies dezelfde gekocht en gemonteerd! Keep up the goodwork!
En dat leer bij jou.. blijft bizar mooi!
En dat leer bij jou.. blijft bizar mooi!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2016 09:49 #1432199
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schakelen
Ik heb ook zo'n armsteun met bekerhouders. Prettig dat die hoger is dan de originele steun, maar dat heeft waarschijnlijk ook met mijn lengte (2 m plus) te maken waardoor mijn onderarm er beter door wordt ondersteund. Tenzij je een automaat hebt, anders heb je de twee bekerhouders niet zo veel. Half uitgeschoven gaat nog wel, maar helemaal uitgeschoven wordt schakelen lastig en de handrem bijna onbereikbaar...
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2016 16:04 #1432414
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik vind die steun juist met
Ik vind die steun juist met mijn korte lengte fijn, maar ken ook langere mensen die het niets vinden.
Wat mij betreft is de dikke versie van de 740 en de vroege 940 overigens het beste: daarmee komt de middenarmsteun op dezelfde hoogte als de armsteun in het deurpaneel, en zit ik dus ook recht achter het stuur als ik m'n armen wil afsteunen. In de 960 zit hij eigenlijk net te laag daarvoor, maar niet zo vervelend laag als een 740 zonder bekerhouders.
Wat mij betreft is de dikke versie van de 740 en de vroege 940 overigens het beste: daarmee komt de middenarmsteun op dezelfde hoogte als de armsteun in het deurpaneel, en zit ik dus ook recht achter het stuur als ik m'n armen wil afsteunen. In de 960 zit hij eigenlijk net te laag daarvoor, maar niet zo vervelend laag als een 740 zonder bekerhouders.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2016 11:58 #1432442
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat een strakke bak zeg, heel
Wat een strakke bak zeg, heel veel plezier gewenst in deze fijne auto.
Moderators: Jerry Stam