Net ingereden: mijn 960 2.5 24v Ambassador-Line
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2016 17:27 #1426280
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Held om zo'n auto met deze km
Held om zo'n auto met deze km stand te rijden (en te redden). Je kunt er natuurlijk flink op leeg lopen. Enjoy!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-03-2016 15:55 #1426296
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Controleer met de olielekkage
Controleer met de olielekkage wel even terdege de koelwaterslang aan de onderkant van de motor: ongeveer midden onder het blok zit een warmtewisselaartje, emt olie- en koelwaterslangen. Bij olielekkage wordt de koelwaterslang zacht en week, en als die knapt sta je vrijwel direct zonder koelvloeistof...
Ik was zo gelukkig dat ik gewaarschuwd werd door het uitvallen van de LPG verdamper, nog voordat de motor heet liep. Slangetjes en pakkingen kosten maar een paar tientjes bij de dealer.
Ik was zo gelukkig dat ik gewaarschuwd werd door het uitvallen van de LPG verdamper, nog voordat de motor heet liep. Slangetjes en pakkingen kosten maar een paar tientjes bij de dealer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2016 11:49 #1426367
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oeh, goeie!
Oeh, goeie!
De auto gaat volgende week voor de ashoes, dan check ik dat direct even.
De auto gaat volgende week voor de ashoes, dan check ik dat direct even.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2016 11:50 #1426368
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hahaha, dankje!
Hahaha, dankje!
Ja dat was ik mij ook terdege bewust toen ik de auto aanschafte. Bij het naar huis rijden realiseerde ik me dat het óf heel goed, óf heel slecht kon aflopen.
Gelukkig rolt het balletje de goede kant op.
Het is niet de eerste met een veel te hoge stand (ik bedoel, een Cordoba rijden met 304.000km...), dus daar deins ik niet voor terug. Als de onderhoudshistorie maar klopt!
Ja dat was ik mij ook terdege bewust toen ik de auto aanschafte. Bij het naar huis rijden realiseerde ik me dat het óf heel goed, óf heel slecht kon aflopen.
Gelukkig rolt het balletje de goede kant op.
Het is niet de eerste met een veel te hoge stand (ik bedoel, een Cordoba rijden met 304.000km...), dus daar deins ik niet voor terug. Als de onderhoudshistorie maar klopt!
Moderators: Jerry Stam