Volvo 740 sedan '89
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2016 12:46 #1426325
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog enkele foto's:
Nog enkele foto's:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2016 16:01 #1426333
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik wil graag speakers in de
Ik wil graag speakers in de achterdeuren hebben, voorbereiding zit er al, dus hoef alleen de kabels aan te sluiten. Toen ik er een speaker op aansloot kreeg ik er alleen geen geluid uit, moet deze nog ergens anders worden aangesloten oid?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2016 23:45 #1426356
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik zou in eerste instantie
Ik zou in eerste instantie het relais utiwisselen of doorsolderen. Dat is de meest waarschijnlijke oorzaak. In tweede instantie kan je de schakelaar verdenken.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2016 23:47 #1426357
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic De achterspeakers zitten bij
De achterspeakers zitten bij de radio op een aparte stekker: bij de oudere auto's een vierkant vierpolig blokje, bij de nieuwere een smalle connector. Zijn die wel aangesloten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2016 08:25 #1426361
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Willem,
Willem,
Allereerst bedankt voor alle hulp!
Ik heb momenteel een CR-603 radio, en inderdaad het vierkante blok is niet aangesloten, alleen het grotere rechthoekige blok.
Ik had trouwens nogal moeite de radio op plaats te krijgen, en heb hem er nog steeds niet lekker inzitten. De binnenkant van de "radiobak" leek ook wel bekleed, ik kreeg de radio er uiteindelijk met geweld in, en nu zit hij nog steeds scheef. Ik vermoed dat er een soort bak inzit aangezien ik ook al 2 beugeltjes van de radio af moest schroeven, links en rechts.
Sander
Allereerst bedankt voor alle hulp!
Ik heb momenteel een CR-603 radio, en inderdaad het vierkante blok is niet aangesloten, alleen het grotere rechthoekige blok.
Ik had trouwens nogal moeite de radio op plaats te krijgen, en heb hem er nog steeds niet lekker inzitten. De binnenkant van de "radiobak" leek ook wel bekleed, ik kreeg de radio er uiteindelijk met geweld in, en nu zit hij nog steeds scheef. Ik vermoed dat er een soort bak inzit aangezien ik ook al 2 beugeltjes van de radio af moest schroeven, links en rechts.
Sander
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2016 10:28 #1426365
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Beugeltjes zijn meestal voor
Beugeltjes zijn meestal voor montage in een ander type Volvo: de radiovakken verschillen onderling wat. Geweld klinkt niet goed.
Als je naar een meeting komt, is er ongetwijfeld iemand die je kan helpen het netjes te krijgen: een 603 moet naadloos passen in een 740.
Als je naar een meeting komt, is er ongetwijfeld iemand die je kan helpen het netjes te krijgen: een 603 moet naadloos passen in een 740.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2016 14:14 #1426382
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moet je bij de montage eerst
Moet je bij de montage eerst de sigarettenaansteker en het bakje eronder demonteren? Ik kan vaag iets vinden over internet hierover.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2017 12:18 #1434866
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Banjoubout brandstoffilter
Ik krijg de banjobouten van het brandstoffilter met geen mogelijkheid los, ingespoten met WD40 maar hielp niks. Heeft iemand een idee? Week lang dagelijks inspuiten met WD40 en dan weer proberen?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2017 15:08 #1434877
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Echte kruipolie gebruiken, en
Echte kruipolie gebruiken, en WD40 in het huishoudkastje laten staan. Dat is geen autogereedschap....
Banjobouten horen flink vast te zitten, dus misschien is je gereedschap gewoon te licht?
Banjobouten horen flink vast te zitten, dus misschien is je gereedschap gewoon te licht?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2017 15:49 #1434880
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dankje, dan ga ik hem een
Dankje, dan ga ik hem een weekje in de kruipolie zetten en probeer ik het nog een keer, gereedschap is goed, de spierballen ook hehe
Moderators: Jerry Stam