Nieuw lid nog zonder 940

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2016 10:14 #1424799 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic s70 te koop gezet
Bedankt allemaal, voor de tips en overwegingen. De s70 staat inmiddels te koop op marktplaats.

Ik geloof zelf meer in goed onderhoud en netjes bereden dan in kilometerstanden.

We hebben gekeken in Werkhoven: hij had een paar modellen staan met lpg. Prijzen tussen de 3500 en 4500 euro. Best een hoop geld voor een auto met 600.000 km. Dan zijn ze wel nagekeken, grote beurt, goede kop en werkende airco en garantie.
Zaterdag gaan we bij Anouk kijken! :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2016 00:56 #1424932 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zoektocht
Hpi,

Zelf sluit me ik me helemaal aan bij de voorbeelden dieTimen noemt, heb ook zelf ervaring met 5 x 940 LPT. Sowieso raadzaam - ingeval van weinig feeling en/of teveel aan vertrouwen in verkooppraatjes en/of vallen op uiterlijkheden e.d. - in geval van interesse de auto te laten nazien. Geeft de verkoper toestemming daarvoor, is veel mogelijk. Doet hij dat niet, zou ik wegrennen. Simpel.
Visueel kan je zelf uiteraard het nodige vaststellen maar de echte crusiale zaken 9 zie lijst Timen hierboven) is niet voor iedereen weggelegd, toch ? Dus maak gebruik van de ervaringskennis van een relevante ander en beslis dan pas.

groet en succes

Martin

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2016 11:54 #1424977 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic banden
Vraagje: Kunnen de wielen en banden van de s70 overgezet worden naar de 940?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2016 12:24 #1424979 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Velgen
Velgen hebben een andere ET waarde. Als ik het goed voor me zie lopen de wielen aan tegen de de schokdempers/veren. Kun je geloof ik wel met spacers oplossen.

Ik zou gewoon 940 velgen proberen te scoren. Kost weinig meer tegenwoordig (€ 200 voor een set redelijke velgen, of nog wel minder). Je zult onder de S70 ook wel iets moeten laten zitten als je die verkoopt, al kun je natuurlijk de set voor het andere seizoen achterhouden. Let dan ook nog even op de maten ivm teller afwijking.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2016 14:32 #1425140 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch geen 940
Na een tijd goed wikken en wegen, besloten om de s70 te houden en (nog) geen 940 te kopen! Helaas, maar het voelde niet goed om de s70, die nu eindelijk helemaal goed is, te verkopen voor een appel en een ei. De noodzaak is er ook niet echt om een nieuwe auto te kopen. Helaas geen 940 voor ons, maar ik blijf wel op het forum, want ik denk wel dat die er uiteindelijk gaat komen :). Bedankt voor de hulp allemaal!

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2016 19:52 #1425150 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Rustig blijven kijken of er
Rustig blijven kijken of er een buitenkansje langskomt. Een echt mooi exemplaar, of bijvoorbeeld iemand die naar een S70 zoekt...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC