Nieuwe Volvo, nieuwe problemen :)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2015 20:18 #1103796
door V700 register
Nieuwe Volvo, nieuwe problemen :) is gemaakt door V700 register
Hallo mede-liefhebbers,
Mijn naam is Colin. 23 jaar inmiddels en woon in Klazienaveen. Ik studeer Technische Informatica en heb graag een oudere auto. In het verleden heb ik een 264 en een 145 gehad, nu heb ik een 745 gekocht! Ik krijg maar niet genoeg van het vierkante robuuste ontwerp waarbij alles heerlijk fors is.
Even wat info over de auto:
Type: 740 GL stationwagon
Motor: B230K carburateur
Brandstof: Benzine
(Foto bijgevoegd)
Binnen mijn budget vallen helaas geen perfecte auto's, zo ook heeft dit beestje wat problemen.. Daar maak ik straks een aparte discussie voor aan (motorprobleempjes).
Wat mijn plannen zijn voor deze auto? Ten eerste de motor goed hebben lopen. Dan wil ik hem compleet maken (mist wat chroomstripjes ed) en de kleine roestplekjes aanpakken. Vervolgens staat de audio op het lijstje en als hij verder in goede staat is in een mooi nieuw kleurtje spuiten (of verven?).
Mijn naam is Colin. 23 jaar inmiddels en woon in Klazienaveen. Ik studeer Technische Informatica en heb graag een oudere auto. In het verleden heb ik een 264 en een 145 gehad, nu heb ik een 745 gekocht! Ik krijg maar niet genoeg van het vierkante robuuste ontwerp waarbij alles heerlijk fors is.
Even wat info over de auto:
Type: 740 GL stationwagon
Motor: B230K carburateur
Brandstof: Benzine
(Foto bijgevoegd)
Binnen mijn budget vallen helaas geen perfecte auto's, zo ook heeft dit beestje wat problemen.. Daar maak ik straks een aparte discussie voor aan (motorprobleempjes).
Wat mijn plannen zijn voor deze auto? Ten eerste de motor goed hebben lopen. Dan wil ik hem compleet maken (mist wat chroomstripjes ed) en de kleine roestplekjes aanpakken. Vervolgens staat de audio op het lijstje en als hij verder in goede staat is in een mooi nieuw kleurtje spuiten (of verven?).