I did it again
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is inderdaad een Limited Edition maar met een glazen schuif/kanteldak. Dan is dat ook weer opgehelderd. Een 940 uit de laatste serie dus. Zuinig op zijn.....
Fantastisch om weer 940 te rijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Dan heb ik dus een soort van Limited Sports Edition: mijn 940 Blackberry Pearl heeft alle bovengenoemde opties m.u.v. verlaging en anti-slip diff.henk 940LPT schreef : Ik heb even de Sports Edition uit de prijslijst voor modeljaar '97 vergeleken met de Limited Edition uit de prijslijst van modeljaar '98. Veel hetzelfde, maar ook een paar verschillen:
Hetzelfde:- Lederen bekleding- ECC- Elektrische ramen achter- CC- 16" Auriga velgen- Metalic/pearl lak- Koplampwissers met sproeiers- Met leder bekleed stuurwiel- Buitentemperatuurmeter- Spiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, in carosseriekleur- Drempelbeschermers- RoofrailsOpties wel bij de Limited Edition horen maar niet in de Sports Edition: - "Cubic" houtinleg- Afsluitbare opbergruimte in vloer bagageruimte (estate)Het rijtje opties dat bij de Sports Edition hoort maar niet bij de Limited Edition is wat langer:- Elektrisch bedienbaar glazen schuif/kanteldak- Achterspoiler- Verlagingsset- Anti-slip differentieel- Geïntegreerd kinderzitje in leuning achterbank- BagagerolhoesAl die opties kon je ook los kopen om tot dezelfde uitvoering te komen, behalve de verlagingsset (in '98 niet meer als optie te bestellen, in '97 nog wel) en de afsluitbare vloer bagageruimte (in '97 nog geen optie, in '98 wel).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij zal wel begonnen zijn als LE en (direct of later) opgeleukt zijn met de overige opties. Schuifkanteldak is sowieso af-fabriek, maar ik heb de indruk dat heel veel LE's die meekregen.Kogelman schreef : Dan heb ik dus een soort van Limited Sports Edition: mijn 940 Blackberry Pearl heeft alle bovengenoemde opties m.u.v. verlaging en anti-slip diff.
Dat hij bij de RDW 'Nordic' heet zegt niet zoveel, daar gaat het wel vaker mis met al die (sub)uitvoeringen. Voor de verzekering (destijds) wel gunstig, want de nieuwwaarde van een Nordic lag fl. 4.000,- lager dan die van een LE.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Het is gewoon een hele mooie Limited Edition.
Enige wat je nog zou kunnen wensen is een middenarmsteun met bekerhouders. En een Volvo radio.
Veel plezier er mee!
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Piet22 schreef : Enige wat je nog zou kunnen wensen is een middenarmsteun met bekerhouders. En een Volvo radio.
Veel plezier er mee!
Piet
De middenarmsteun komt er zeker in. Een radio.... Nee die niet. Wel een multi media carkit en metertjes op de plek van de radio.