I did it again
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Hij adverteert met 135 pk i.p.v. 165 pk.
En ik zie ook geen turbodrukmetertje in de toerenteller
En heeft geen spoiler met derde remlicht
Piet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij de verzekering staat ie als holyday maar dat klopt niet met de specs zoals autoweek deze geeft.
Datum kenteken is oktober 1997. Zeg maar welke versie het is. Ik weet het niet meer. Misschien dat ik er zaterdag achter kan komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Henk vG schreef : Dat is m Piet. Hij heeft wel full leder interieur en een glazen schuif/kanteldak alsook elec raambediening voor en achter. Bij de verzekering staat ie als holyday maar dat klopt niet met de specs zoals autoweek deze geeft. Datum kenteken is oktober 1997. Zeg maar welke versie het is. Ik weet het niet meer. Misschien dat ik er zaterdag achter kan komen.
Ik herken je probleem, Henk. Mijn 945 (1998) heeft precies dezelfde specs. die jij hierboven noemt incl. nephout en is mij verkocht als zijnde een Nordic uitvoering.
Zelf ben ik er nog niet uit, maar denk ik eerder dat ik een Limited Edition heb. Lastig al die uitvoeringen en pakketten. Is het niet ergens in de auto af te lezen (een code?) welke uitvoering het is?
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Grtz, Daniel
Dan
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Henk vG schreef : Datum kenteken is oktober 1997.
Of modeljaar 1997. Datum kenteken wil in dit geval alleen zeggen dat ie op z'n laatst in oktober 1997 van de band is gerold. Eventueel zou ie ook nog eerst een periode in het buitenland rondgereden kunnen hebben.henk 940LPT schreef : Modeljaar '98 dus.
Wat is de eerste letter uit het VIN?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hetzelfde:- Lederen bekleding- ECC- Elektrische ramen achter- CC- 16" Auriga velgen- Metalic/pearl lak- Koplampwissers met sproeiers- Met leder bekleed stuurwiel- Buitentemperatuurmeter- Spiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, in carosseriekleur- Drempelbeschermers- RoofrailsOpties wel bij de Limited Edition horen maar niet in de Sports Edition: - "Cubic" houtinleg- Afsluitbare opbergruimte in vloer bagageruimte (estate)Het rijtje opties dat bij de Sports Edition hoort maar niet bij de Limited Edition is wat langer:- Elektrisch bedienbaar glazen schuif/kanteldak- Achterspoiler- Verlagingsset- Anti-slip differentieel- Geïntegreerd kinderzitje in leuning achterbank- BagagerolhoesAl die opties kon je ook los kopen om tot dezelfde uitvoering te komen, behalve de verlagingsset (in '98 niet meer als optie te bestellen, in '97 nog wel) en de afsluitbare vloer bagageruimte (in '97 nog geen optie, in '98 wel).