starten volvo 780 B280F
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2021 21:31 #1467904
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier de B280E
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marco Arts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2021 20:12 #1467915
door Marco Arts
Beantwoord door Marco Arts in topic Woon in...
Antwerpen.
Niet echt om de hoek bij u vandaan vrees ik.
Niet echt om de hoek bij u vandaan vrees ik.
- Marco Arts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2021 20:20 #1467916
door Marco Arts
Beantwoord door Marco Arts in topic Locatie startmotor...
Dag Henk,
ik had uw omschrijving al gevonden, maar de nummering van de connectors niet... Vandaar dat ik dacht die komen uit het werkplaatshandboek. Dus ik kon daar helaas niet meteen heel veel mee.
Foto's zijn hulprijk inderdaad om de startmotor te vinden. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. Zal eens op zoek gaan naar die connectors.
Er zullen wel vragen volgen vrees ik, en mocht ik er helemaal niet uitkomen, moet ik misschien toch eens over en weer rijden met een startrelais en een schroevendraaier.
ik had uw omschrijving al gevonden, maar de nummering van de connectors niet... Vandaar dat ik dacht die komen uit het werkplaatshandboek. Dus ik kon daar helaas niet meteen heel veel mee.
Foto's zijn hulprijk inderdaad om de startmotor te vinden. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. Zal eens op zoek gaan naar die connectors.
Er zullen wel vragen volgen vrees ik, en mocht ik er helemaal niet uitkomen, moet ik misschien toch eens over en weer rijden met een startrelais en een schroevendraaier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2021 21:40 #1467918
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aquabest
Ga je nog naar Aquabest?
Groots Volvo evenement met alle modellen van Volvo en heel veel liefhebbers.
Groots Volvo evenement met alle modellen van Volvo en heel veel liefhebbers.
- Marco Arts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2021 17:41 #1467948
door Marco Arts
Beantwoord door Marco Arts in topic Aquabest...
...volvotreffen: wist ik niet! Ziet er wel leuk uit.
Ben nog niet zeker (hangt ook van het weer af), maar als ik ga kunnen we wellicht afspreken. "In het echt" onderdelen bekijken werkt toch altijd wat beter.
Ik heb de 780 gisteren bij een taxatie op de brug gehad, die startmotor zit echt wel bijzonder onhandig verstopt onder het spruitstuk en boven de de R-voorwielophanging. Ik heb oprijbokken, hopelijk staat hij hoog genoeg om eraan te komen. Probeer ik komende week eens te testen.
Ben nog niet zeker (hangt ook van het weer af), maar als ik ga kunnen we wellicht afspreken. "In het echt" onderdelen bekijken werkt toch altijd wat beter.
Ik heb de 780 gisteren bij een taxatie op de brug gehad, die startmotor zit echt wel bijzonder onhandig verstopt onder het spruitstuk en boven de de R-voorwielophanging. Ik heb oprijbokken, hopelijk staat hij hoog genoeg om eraan te komen. Probeer ik komende week eens te testen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2021 19:03 #1467950
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is goed
we horen /lezen het wel .
suc(v) 6!!
suc(v) 6!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2021 19:04 #1467951
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oh ja
Maak even foto,s van de startmotor en met name de bedrading /stekker aansluiting
Moderators: Jerry Stam