Gedeeltelijk knipperende LED
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2018 15:30 #1450149
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Dat is uitgebreid behandeld
Dat is uitgebreid behandeld in twee groupbuy-draadjes hier op het forum, die samen zo'n 4000 posts lang zijn...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2018 16:55 #1450154
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en
daar staat inmiddels zo veel in dat je ook daar door de "bomen" het bos niet meer ziet
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2018 11:33 #1450308
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Welk type en bouwjaar
Niet alleen interessant om te weten hoe lang diverse gebruikers al zonder problemen met LED-verlichting rijden, zowel in tijd als het aantal kilometers. Wat mij daarnaast ook aardig lijkt om te weten, is hoe ze worden ‘gebruikt’. En in welk type (700/900, incl bouwjaar) geven ze het snelst de geest? Bij sommigen al na een halfjaar. Dat terwijl lampen uit dezelfde group buy ruim een jaar later nog steeds zonder mankeren werken. Hoe (on)voorstelbaar is het dat productiefouten (exemplarisch) daar de oorzaak van zouden kunnen zijn?
Overigens rijd ik al ruim twee jaar (ruim vóór de eerste noppen-group buy) met volledige LED-verlichting. Inclusief zij-clignoteurs, exclusief nummerplaat. Overdag met stadslicht en H3 ‘mistlampen’ als dagrijlicht. Aantal haperingen of gesneuvelde LED’s sinds montage is 0 (NUL). Aantal kilometers: eerste halfjaar wekelijks 750 km woon-werk exclusief privé- en vakantiekilometers. Daarna jaarlijks circa 20k (incl).
Hoogstwaarschijnlijk maakt dat geen mallemoer uit, maar volledigheidshalve vermeld ik het toch maar even. In mijn 98‘er Estate is zekering 25 verwijderd. De verlichting wordt pas (handmatig) ingeschakeld na het starten. Dus vanaf inschakelen (redelijk) constante spanning.
Adriaan
Overigens rijd ik al ruim twee jaar (ruim vóór de eerste noppen-group buy) met volledige LED-verlichting. Inclusief zij-clignoteurs, exclusief nummerplaat. Overdag met stadslicht en H3 ‘mistlampen’ als dagrijlicht. Aantal haperingen of gesneuvelde LED’s sinds montage is 0 (NUL). Aantal kilometers: eerste halfjaar wekelijks 750 km woon-werk exclusief privé- en vakantiekilometers. Daarna jaarlijks circa 20k (incl).
Hoogstwaarschijnlijk maakt dat geen mallemoer uit, maar volledigheidshalve vermeld ik het toch maar even. In mijn 98‘er Estate is zekering 25 verwijderd. De verlichting wordt pas (handmatig) ingeschakeld na het starten. Dus vanaf inschakelen (redelijk) constante spanning.
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-10-2018 20:00 #1450339
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Geen problemen
Heeft waarschijnlijk iets meer tijd nodig, maar gelet op het uitblijven van reacties, heeft iedereen - uitgezonderd Mathy - schijnbaar helemaal geen problemen met zijn/haar LED-verlichting. Mooi!
Adriaan
Adriaan
Moderators: Jerry Stam