bedrading achterspoiler met derde remlicht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2016 21:37 #1430692
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic spoiler
Even de kap aan de achterzijde van je hemel los halen,de draad volgen in de linker achter stijl.Deze loopt naar je linker achter verlichting.Daar kun je hem zo los halen(schuifstekker)
Gr Dick
Gr Dick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
14-09-2016 21:54 #1430693
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Dick
@ Dick: Dit heb ik reeds gedaan, ik zag toen met name de elektr. antenne en achterruitensproeier slang in de D-stijl verdwijnen en een dikkere kabelboom met wel 8 kleurige draadjes, maar geen dikkere zwarte kabel zoals op de foto te zien is.
Je bedoelt dat de draad vh derde remlicht waarschijnlijk op het element v.d linkerachterlamp geschoven zit?
Zo ver heb ik het achterlichtframe toen niet verwijderd.
Ik zal t.z.t. nog een keer goed kijken, in ieder geval bedankt.
groet,
Pascal
Je bedoelt dat de draad vh derde remlicht waarschijnlijk op het element v.d linkerachterlamp geschoven zit?
Zo ver heb ik het achterlichtframe toen niet verwijderd.
Ik zal t.z.t. nog een keer goed kijken, in ieder geval bedankt.
groet,
Pascal
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2016 11:20 #1430737
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Idem
+1
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2016 11:27 #1430738
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Ja vroeger....
Mijn opmerking (+1) is bedoeld ter ondersteuning van de opmerking van Willem. Vroeger werd die dmv de antwoorden-button direct onder de betreffende post geplaatst. Nu komt ie helemaal onderop te staan. En daarmee misplaatst. Mogelijk doe ik iets verkeerd?
Desalniettemin verzoek aan Mathy om informatie die niet strikt exclusief is (of wel??) met overige geïnteresseerden te delen. Of gaat dit om het wel of niet lid zijn?
Adriaan
Desalniettemin verzoek aan Mathy om informatie die niet strikt exclusief is (of wel??) met overige geïnteresseerden te delen. Of gaat dit om het wel of niet lid zijn?
Adriaan
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2016 16:03 #1430741
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Inhoud
Hallo Adriaan
Nee, dat heeft met lid zijn of niet niks te maken. Wat er in de handleidingen precies staat weet ik niet. Ik ga ook niet in iedere handleiding kijken wat er in staat, om dat dan vervolgens samen te vatten. Dat levert vaak alleen maar "vertaal"-fouten op. En een plaatje vertelt vaak meer dan 1000 woorden.
Onder Drupal 5/6 kon je kiezen hoe je berichten te zien kreeg. "Gegroepeerd" of gesorteerd op tijdstip van indienen. Dat gaat momenteel niet meer. Of dat aan Drupal 7 ligt of een kwestie van instellen (achter de schermen) is, kan ik je helaas niet zeggen. Ik kan niet meer achter de schermen. "Het antwoord direct onder een bericht zetten" heeft Jerry een tijd geleden uitgezet. De juiste reden kan ik me niet meer herinneren, maar ik meen dat dat voor onduidelijkheid zorgde. Je zou Jerry (leidsekade) kunnen vragen wat de precieze reden was.
groetjes
Mathy
Nee, dat heeft met lid zijn of niet niks te maken. Wat er in de handleidingen precies staat weet ik niet. Ik ga ook niet in iedere handleiding kijken wat er in staat, om dat dan vervolgens samen te vatten. Dat levert vaak alleen maar "vertaal"-fouten op. En een plaatje vertelt vaak meer dan 1000 woorden.
Onder Drupal 5/6 kon je kiezen hoe je berichten te zien kreeg. "Gegroepeerd" of gesorteerd op tijdstip van indienen. Dat gaat momenteel niet meer. Of dat aan Drupal 7 ligt of een kwestie van instellen (achter de schermen) is, kan ik je helaas niet zeggen. Ik kan niet meer achter de schermen. "Het antwoord direct onder een bericht zetten" heeft Jerry een tijd geleden uitgezet. De juiste reden kan ik me niet meer herinneren, maar ik meen dat dat voor onduidelijkheid zorgde. Je zou Jerry (leidsekade) kunnen vragen wat de precieze reden was.
groetjes
Mathy
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2016 21:57 #1430751
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Men begreep niet waarom een
Men begreep niet waarom een serie berichten binnen een draad bij elkaar hoorde, en had liever berichten die als een tang op een varken slaan onderaan.
Er was absoluut geen technische rden, want het werkte ook in drupal 7 feilloos. Het is gewoon uitgezet omdat Adriaan en ik de minderheid vertegenwoordigen die het wel snapte en prettig vond werken.
Er was absoluut geen technische rden, want het werkte ook in drupal 7 feilloos. Het is gewoon uitgezet omdat Adriaan en ik de minderheid vertegenwoordigen die het wel snapte en prettig vond werken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2016 23:16 #1430760
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Keuze
Hallo Willem
Drupal 7 stond op "Gegroepeerd", je kon dus niet voor die andere drie opties kiezen die Drupal 5 wel nog had en dat kun je nog steeds niet. Momenteel staat Drupal op één van die andere drie opties.
groetjes
Mathy
Drupal 7 stond op "Gegroepeerd", je kon dus niet voor die andere drie opties kiezen die Drupal 5 wel nog had en dat kun je nog steeds niet. Momenteel staat Drupal op één van die andere drie opties.
groetjes
Mathy
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-09-2016 15:12 #1430810
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Gelukt!
Ik heb de spoiler incl. bekabeling verwijderd. De draad ging door de achterklep (hoek bestuurderskant) naar de andere kant (bijrijderskant) boven de handgreep aan de binnenkant langs en was daar aangesloten dmv een stekker. Bedankt voor alle tips!
groet,
Pascal
groet,
Pascal
Moderators: Jerry Stam