bedrading achterspoiler met derde remlicht
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-09-2016 16:54 #1105842
door Pascal Kogelman
bedrading achterspoiler met derde remlicht is gemaakt door Pascal Kogelman
Ik wil de achterspoiler vd Paarse Toerbuffel verwijderen. De spoiler verwijderen is geen probleem, maar aan de rechterkant loopt de draad vh derde remlicht de hoek van de achterklep in (door een toevoerrubber waar ook de bekabeling van de achterwisser in gaat). Zie: foto's.
Ik kan niet ontdekken waar de stekker vh derde remlicht in de spoiler zit en knip liever niet het draad door, omdat er dan later een nieuwe getrokken moet gaan worden. Weet iemand waar deze draad naar toe loopt? Ik heb al bij de achterlampen gekeken (daar zit wel de bedrading van de elektr. antenne) en ook achter het hemeltje in de bagageruimte, maar zie niets wat op die kabel lijkt. Waar zou deze draad op aangesloten zijn/naar toe geleid zijn?
Een montageschema zou misschien ook uitkomst kunnen bieden. Alle hulp is welkom, ik wil het liefst alles zo compleet mogelijk kunnen verwijderen.
groet,
Pascal
Ik kan niet ontdekken waar de stekker vh derde remlicht in de spoiler zit en knip liever niet het draad door, omdat er dan later een nieuwe getrokken moet gaan worden. Weet iemand waar deze draad naar toe loopt? Ik heb al bij de achterlampen gekeken (daar zit wel de bedrading van de elektr. antenne) en ook achter het hemeltje in de bagageruimte, maar zie niets wat op die kabel lijkt. Waar zou deze draad op aangesloten zijn/naar toe geleid zijn?
Een montageschema zou misschien ook uitkomst kunnen bieden. Alle hulp is welkom, ik wil het liefst alles zo compleet mogelijk kunnen verwijderen.
groet,
Pascal
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-09-2016 16:56 #1430660
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic De foto's:
De foto's:
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-09-2016 17:07 #1430661
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic In
De spoiler zit geen stekker. Ik een originele spoiler liggen met 3e remlicht en die heeft geen stekker in de spoiler.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-09-2016 17:46 #1430664
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Klopt!
Klopt, ik heb de rode kap er al af geschroefd daar zit alleen een draad naar de lamp achter en geen stekker. Ik zou graag willen weten waar het andere uiteinde van de zwarte draad die in de hoek vd achterklep in de doorvoertule verdwijnt naar toe loopt. Ik verwacht ergens een stekker die de aftakking vd remlichten achter mogelijk maakt?
groet,
Pascal
groet,
Pascal
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2016 19:41 #1430665
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zoef
Hallo Pascal
Hij is al onderweg.
groetjes
Mathy
Hij is al onderweg.
groetjes
Mathy
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-09-2016 21:39 #1430667
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic ik
ben ook benieuwd, ga de mijne binnenkort laten spuiten maar wil hem wel volgens de Volvo stekkers monteren. ik heb links nog in de bak wel een zwart stekkertje over maar weet ff niet welke kleur draden daar aan zitten en of deze voor de spoiler met 3e remlicht is.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2016 23:24 #1430672
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Stuur me even een PB
Hallo Admiral
Pascal's mailadres had ik al....
groetjes
Mathy
Pascal's mailadres had ik al....
groetjes
Mathy
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-09-2016 07:13 #1430673
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Stuur
Je wel ff een pbtje
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2016 11:23 #1430678
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Handig
Is het niet handig, om de oplossing op de vraag ook hier neer te zetten, in plaats van alleen pb'tjes te regelen? Een volgende persoon met dezelfde vraag die dit draadje tegenkomt, kan dan zonder pb zichzelf helpen....
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2016 20:07 #1430687
door Robert Geurts
Beantwoord door Robert Geurts in topic Achter de binnenbekleding?
Volgens mij zit de aansluiting van het derde remlicht achter de binnenbekleding van de achterklep.
Althans, dat is de plek waar ik verschillende stekkers aantrof, toen ik mijn achterklep slot moest vervangen. Bij mijn Sports Edition is het oorspronkelijke 3e remlicht afgekoppeld en (dat vermoed ik dus) het spoiler remlicht aangesloten.
Succes met netjes verwijderen.
Robert
Althans, dat is de plek waar ik verschillende stekkers aantrof, toen ik mijn achterklep slot moest vervangen. Bij mijn Sports Edition is het oorspronkelijke 3e remlicht afgekoppeld en (dat vermoed ik dus) het spoiler remlicht aangesloten.
Succes met netjes verwijderen.
Robert
Moderators: Jerry Stam