Sensor voor de olietemperatuurmeter van de 780
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2014 22:55 #1407954
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ai, wil ik, wil ik!!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2014 10:27 #1410494
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sensor past dus niet....
Zo, vandaag de olie ververst en ik dacht meteen de olietemperatuurzender even te monteren ipv die ellendige plug: mooi niet dus!
Ik heb nu drie(!) sensors, die alledrie niet passen: twee zijn te klein, zoals ik al dacht, maar de laatste (1324624) die we hier bespraken is te groot! Iets van 18 mm nog iets, terwijl de olieplug een buitenmaat draad heeft van 17.74mm....
Ik kan niets vinden dat erop lijkt! Als iemand nog een tip heeft hou ik me aanbevolen! Ik ben zaterdag op de VKB en ga daar ook nog eens rondvragen!
En anders die 1324625 van jou Jerry? Die staat ook in de documentatie die Hedwig stuurde. Maar de verzendkosten uit USA zijn net zo hoog als het ding zelf...en straks heb ik 4 sesnors die niet passen! Ik kan hem in Europa nergens vinden, idioot toch?
Ik heb nu drie(!) sensors, die alledrie niet passen: twee zijn te klein, zoals ik al dacht, maar de laatste (1324624) die we hier bespraken is te groot! Iets van 18 mm nog iets, terwijl de olieplug een buitenmaat draad heeft van 17.74mm....
Ik kan niets vinden dat erop lijkt! Als iemand nog een tip heeft hou ik me aanbevolen! Ik ben zaterdag op de VKB en ga daar ook nog eens rondvragen!
En anders die 1324625 van jou Jerry? Die staat ook in de documentatie die Hedwig stuurde. Maar de verzendkosten uit USA zijn net zo hoog als het ding zelf...en straks heb ik 4 sesnors die niet passen! Ik kan hem in Europa nergens vinden, idioot toch?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2014 10:48 #1410516
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Andere optie
Er zijn ook sensors die de oliedruksensor vervangen in oliedruksensor en olietemp sensor. Meen me te herinneren dat Timen daar ook een adapter desgewenst voor maakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2014 11:20 #1410517
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank Jerry
Aha! Ik wacht zaterdag de VKB even af, misschien ontmoet ik Timen daar nog en anders weet een van de handelaren....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 17:10 #1414433
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, ik heb uiteindelijk een
Nou, ik heb uiteindelijk een gewone nieuwe carterplug laten komen, er een 12.5 mm gat in geboord en er een draad van M14x1.5 in getapt. Zo kan de lange universele sensor erin. Nu heb ik dan dus toch een sensor liggen die in het carter kan. Bij de volgende olieververs-beurt dan maar monteren!
Moderators: Jerry Stam