lampje "check engine"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2014 16:58 #1401799
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eerste gedachte
was ook mijn eerste gedachte arjan...ik wist dat het koelwater aan de lage kant was, dus die bijgevuld maar het lampje blijft nog steeds aanspringen bij een scherpe bocht naar rechts op snelheid...
maandag even alle vloeistoffen nalopen
maandag even alle vloeistoffen nalopen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2014 17:16 #1401803
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is het niet het : ga Es'
Is het niet het : ga Es' niet zo hard door een bocht lampje ?
Ik heb die in mijn auto al lang geleden verwijderd
Alleen motorolie en remolie lampjes willen nog wel Es' aangaan in hele snelle bochten.
Ik heb die in mijn auto al lang geleden verwijderd

Alleen motorolie en remolie lampjes willen nog wel Es' aangaan in hele snelle bochten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2014 21:18 #1401808
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nog niet dwars
zo hard was het nou ook weer niet arjan, mjölnir gooit hem ook regelmatig dwars in de bochten en tot afgelopen donderdag ging er nooit een lampje branden...maar oliepeil kan nog wel een drupje gebruiken ook al is dat maar rond de 250ml.... en remvloeistof tikt ook het minimum aan, dus maandag op het werk even kijken of de remblokken niet op zijn.... zo niet gaat daar ook een scheutje remvloeistof in... eerst maar eens alle vloeistoffen uitsluiten en dan naar conectoren kijken...
en toch blijf ik erbij dat als het remvloeistofniveau te laag is dat dan het "handrem" lampje moet gaan branden en bij olie te laag het "oliekannetje".... maargoed ik heb bij de zweden al meer meegemaakt die als "niet normaal" worden beschouwd als je overstapt van niet zweedse merken....
en toch blijf ik erbij dat als het remvloeistofniveau te laag is dat dan het "handrem" lampje moet gaan branden en bij olie te laag het "oliekannetje".... maargoed ik heb bij de zweden al meer meegemaakt die als "niet normaal" worden beschouwd als je overstapt van niet zweedse merken....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2014 23:33 #1401810
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Handmatig activeren?
Kun je
Handmatig activeren?
Kun je niet even de nivo schakelaars handmatig bedienen?
Kun je niet even de nivo schakelaars handmatig bedienen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2014 10:04 #1401817
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik duik straks even onder de
ik duik straks even onder de motorkap, de mercedessen waar ik aan werk hebben wel op het remvloeistof reservoir een testknop zitten om te controleren of het lampje werkt maar op de 740 ontbreekt deze helaas....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2014 10:29 #1401819
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Knopje ken ik inderdaad.
Knopje ken ik inderdaad. Mijn MB 508 1969 had dat ook.
Maar, aangezien het een simpel maak contact is, kun je evt stekkertje loshalen en door verbinden.
Maar, aangezien het een simpel maak contact is, kun je evt stekkertje loshalen en door verbinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2014 11:24 #1401822
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic was al een draadje aan het
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2014 12:03 #1401825
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic storing gevonden!!
de storing is gevonden!!!ik wilde de stekker van de koelvloeistof niveausensor loshalen om hem eens door te lussen... en toen had ik de stekker in m'n handen, stekker zonder kabelboom....en ja hoor toen ging het lampje branden
draden lagen dus los tegen elkaar aan te jutteren in de isolatiemantel...
stekkertje terug gemonteerd en toen was de storing over, op hogere snelheid door een redelijk scherpe bocht lampje bleef uit dwars door de bocht en lampje bleef ook uit!!
iedereen bedankt voor het meedenken!!!
stekkertje terug gemonteerd en toen was de storing over, op hogere snelheid door een redelijk scherpe bocht lampje bleef uit dwars door de bocht en lampje bleef ook uit!!
iedereen bedankt voor het meedenken!!!
Moderators: Jerry Stam