Cruise control werking
- V700 register
- Nieuw lid
-
Één vraag: ik heb alles goed afgesteld; maar klopt het dat als je de cc activeert, dat het dan even duurt voor hij hem oppakt? Ik denk dat er 1 of 2 sec tussenzit. Dus dan zakt de snelheid even.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Maar er zit idd wat vertraging in.
Je voet op het gas houden tot je de cc het voelt overnemen.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Mathy schreef : Hallo Willem
De inbouwhandleiding staat op de site. Vergeet als je het geheel uit een sloper haalt niet het beugeltje voor één van beide pedalen mee te nemen. Er zit er standaard namelijk maar één in, als er geen CC in zit. Kijk even bij je eigen auto welke er wél zit voor je naar de sloop gaat.
De niet-motorspecifieke set is overigens al jaren niet meer bij de dealer te krijgen.
groetjes
Mathy
IK heb als het goed is deze week ook een originele CC van een 96er echter heeft de verkoper op het forum de advertentie al verwijdert. Nu weet ik niet of er 1 of 2 beugeltjes bij zitten. Nu lees ik dat er waarschijnlijk al 1 beugeltje moet zitten in mijn 97er of niet?
Daarnaast ben ik naarstig op zoek gegaan naar de inbouwhandleiding maar na diverse zaken aangeklikt te hebben heb ik hem nog niet kunnen vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beugeltjes zitten er nooit in, vanaf '95 is de 940 wel voorbedraad. 1 beugeltje nodig bij automaat (alleeen een schakelaar op rempedaal), 2 beugeltjes voor handbak. Maar die kosten praktisch niets bij de dealer.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Jawel, één beugeltje zit er volgens mij altijd. Die bij het rempedaal. In inbouwhandleiding op de site is onderdaad "alleen voor leden". Maar als je verder zoekt op het forum lees je ook dat een PB naar mij, met a) je emailadres, b) een korte herinnering waarover het gaat en c) de belofte dat je de inbouwhandleiding nergens upload, ook een methode is om aan de handleiding te komen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Maurice Briels
- Nieuw lid
-
Ik zie verschillende keren dat jij schrijft dat de inbouw handleiding op de site staat bij tabblad docs. Maar ik kan hem nergens vinden.
Zou je mij een iets uitgebreidere weg naar de documentatie inbouwen van CC. kunnen sturen? of misschien een link?
Ik heb een gebruikte cc. gevonden uit een schakelbak 740 en ga hem inbouwen in mijn 740 automaat
Alvast bedankt kerel!
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij jouw naam zie ik geen clubschildje, dus waarschijnlijk ben je geen clublid? Alleen geregistreerd op dit forum?