Nieuwe accu en slecht starten vandaag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2012 23:55 #1367398
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel fijn als je kan
Wel fijn als je kan knutselen met de radio aan, zonder andere stroom verbruikers.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-09-2012 00:14 #1367400
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Klussen met stroom
Hallo Arjan
Als je dat per se wilt, zou je ook een extra schakelaar ertussen kunnen zetten. Om tijdens het klussen stroom op je radio te zetten. Maar bij veel klussen moet de spanning er sowieso af, dus ...
groetjes
Mathy
Als je dat per se wilt, zou je ook een extra schakelaar ertussen kunnen zetten. Om tijdens het klussen stroom op je radio te zetten. Maar bij veel klussen moet de spanning er sowieso af, dus ...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2012 01:19 #1367616
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekstroom....
Ha Martijn, dank voor je reactie!
Ik zal binnenkort de lekstroomtest doen om de boosdoener beter te localiseren, vooralsnog verdenk ik de radio.
Groet,
Hans van Oostveen
Ik zal binnenkort de lekstroomtest doen om de boosdoener beter te localiseren, vooralsnog verdenk ik de radio.
Groet,
Hans van Oostveen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2012 01:24 #1367617
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekstroom...
Ha Mathy, dank voor je reactie!
Als het inderdaad de radio is, die stroom lekt, dan doet ie dat ook, wanneer ik hem uit heb gezet voordat ik het contact afzet. Daar heb ik, na een paar keer een lege accu wel goed op gelet. Ik zal de radio er in het weekend uithalen om te zien hoe hij er in geknutseld is.
Groet,
Hans van Oostveen
Als het inderdaad de radio is, die stroom lekt, dan doet ie dat ook, wanneer ik hem uit heb gezet voordat ik het contact afzet. Daar heb ik, na een paar keer een lege accu wel goed op gelet. Ik zal de radio er in het weekend uithalen om te zien hoe hij er in geknutseld is.
Groet,
Hans van Oostveen
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2012 07:30 #1367786
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Klopt Mathy
Daar weet ik alles van na de sleuteldag bij Nordicar waar Tom en ik hebben lopen pielen met de AB. Radio aan, verlichting aan, raam 100 keer naar beneden en weer terug. Toen ik weg wilde was de accu zo goed als leeg....
Moderators: Jerry Stam