Digitale buiten temp meter
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Waar hoort die binnenste temperatuursensor eigenlijk volgens Volvo te zitten? Was dat niet ergens onder het plastic tussen zichtbaar deel van de handrem en het bakje in de middenconsole?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als ik die had gehad, dan hoef ik toch niet te vragen waar de tweede sensor moet zitten?
Die voor de digitale buitentemperatuurmeter voor auto's met het dashboard, zoals we dat uit de 940 kennen, heb ik wel.
BTW waarom zou dat een merkwaardige plek zijn? Géén instraling van de zon, weinig luchtstroming, ook niet als de ventilatie aan staat, midden in de auto, niet dicht bij iets wat kouder of warmer wordt dan het interieur...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja als je het zo uitlegt zou het een logische plek zijn, Maar de meeste gevoels temperatuur meet je met je hoofd dus dan zou je weer zeggen dan moet hij zo hoog mogelijk zitten, maar tot nu toe dus 2 redelijk logische plekken wie weet er nog een (bij een oude neus sedan).
Tom.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
In het paneel zelf zit een gaatje met een chromen ringetje er om heen.
Zal vanavond wel even een fotootje maken.
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Binnensensor is blauw en zitten op postie 2 en 3, omschakeldraad aan 1 (zou ik even moeten kijken welke kleur die heeft. Binnensensor ligt normaliter bij een auto met ECC aan de klinkerkant, boven de lichtschakelaar en onder het ventilatierooster.gerryberrie schreef : Ja gevonden. 1=? 2=? 3=? 4=groen (sensor) 5=groen (sensor) 6=oranje (12v+) 7=geel (12v+) ( voor de verlichting, kun je dus aansluiten op de verlichtingskabel of gewoon aan 12v+) 8=zwart (massa) Als je dit zo aansluit werkt het! De drie aansluitingen bovenaan (1.2.3 ) zijn voor een extra sensor en de omschakelknop. Maar die kleuren e.d weet ik niet. Success! Groeten, Gerben