Digitale buiten temp meter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 19:59 #1092487
door V700 register
Digitale buiten temp meter is gemaakt door V700 register
Ik ben op zoek naar de inbouwhandleiding+ het schema waar alle pootjes voor dienen die op het metertje zitten voor een buitentemp meter.
Nummer van de meter is :1324944 en deze heeft 8 ansluitingen op het printje zitten.
Kan iemand daar mij aan helpen, hier in de documentatie kon ik alleen voor de analoge vinden(die wil ik ook wel hebben maar ja hahahah)
Groeten Tom.
Nummer van de meter is :1324944 en deze heeft 8 ansluitingen op het printje zitten.
Kan iemand daar mij aan helpen, hier in de documentatie kon ik alleen voor de analoge vinden(die wil ik ook wel hebben maar ja hahahah)
Groeten Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 20:06 #1356166
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ja hoor.
Ja hoor, de oplossing is vaak dichterbijer dan je denkt tommie...
ik zal zo even zoeken, maar denk dat ik hem hier ergens heb.
Groeten,Gerben
ik zal zo even zoeken, maar denk dat ik hem hier ergens heb.
Groeten,Gerben
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 20:52 #1356171
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ja
Ja gevonden.
1=?
2=?
3=?
4=groen (sensor)
5=groen (sensor)
6=oranje (12v+)
7=geel (12v+) ( voor de verlichting, kun je dus aansluiten op de verlichtingskabel of gewoon aan 12v+)
8=zwart (massa)
Als je dit zo aansluit werkt het!
De drie aansluitingen bovenaan (1.2.3 ) zijn voor een extra sensor en de omschakelknop. Maar die kleuren e.d weet ik niet.
Success!
Groeten,
Gerben
1=?
2=?
3=?
4=groen (sensor)
5=groen (sensor)
6=oranje (12v+)
7=geel (12v+) ( voor de verlichting, kun je dus aansluiten op de verlichtingskabel of gewoon aan 12v+)
8=zwart (massa)
Als je dit zo aansluit werkt het!
De drie aansluitingen bovenaan (1.2.3 ) zijn voor een extra sensor en de omschakelknop. Maar die kleuren e.d weet ik niet.
Success!
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 20:59 #1356173
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic das
Das mooi, dat is alvast een deel, nu de eerste 3 nog hahaha.
Ik zou ook nog graag willen weten waar ik de sensors moet gaan plaatsen (die info staat in de inbouw handleiding als ik mij niet vergis).
En zijn die Sensors nog te krijgen bij de dealer voordat ik daar weer met een beteuterd gezicht sta van teleurstelling.
Tom.
Ik zou ook nog graag willen weten waar ik de sensors moet gaan plaatsen (die info staat in de inbouw handleiding als ik mij niet vergis).
En zijn die Sensors nog te krijgen bij de dealer voordat ik daar weer met een beteuterd gezicht sta van teleurstelling.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 21:18 #1356176
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VOORAAN
Onder de bumper.
Wist ik het maar dan had je kunnen kijken bij Slurpje.
maar ja die Fiat gooide een beetje roet in het eten![:-) :-)]()
Wist ik het maar dan had je kunnen kijken bij Slurpje.
maar ja die Fiat gooide een beetje roet in het eten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 21:23 #1356177
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic fiasco
Tja wel sneu want volgens mij hadden die het ook niet ruim als je die fiasco zag, ik kwam er 30 min later weer langs(snelweg) maar toen stond hij er al niet meer en ik ben hem onderweg tot Zwolle ook niet meer tegen gekomen.
die onder de bumper had ik al een vermoeden maar waar komt hij binnen te zitten dan? dat is mij nog een raadsel,En boven het groene venster zit nog een heel klein raampje waar iets roods achter zit, waar is dat in hemelsnaam voor?ja ik heb hem hier naast me liggen op tafel en ben hem een beetje aan het bestuderen hahaha.
Tom.
die onder de bumper had ik al een vermoeden maar waar komt hij binnen te zitten dan? dat is mij nog een raadsel,En boven het groene venster zit nog een heel klein raampje waar iets roods achter zit, waar is dat in hemelsnaam voor?ja ik heb hem hier naast me liggen op tafel en ben hem een beetje aan het bestuderen hahaha.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 21:31 #1356180
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rood
Vorstwaarschuwingslampje!
- K. Lelievre
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 21:34 #1356182
door K. Lelievre
Beantwoord door K. Lelievre in topic Dat rode ledje gaat branden
Dat rode ledje gaat branden als de temperatuur rond het vriespunt ligt. ![;) ;)]()
Ik had een topic over de meter waarin alle kleurtjes beschreven stonden maar ik kan eht niet meer openen. Het is blijkbaar verwijderd. De bovenste drie pinnetjes zijn inderdaad voor de extra sensor (binnenin) en voor de switchknop om tussen de temperaturen van beide sensors te switchen. Welke wat is durf ik niet te zeggen.
Ik had mijn binnensensor achter het dashboard zitten weg van de verwarmingsbuizen. Als je hem te dicht tegen de verwarming hangt heb je een vertekend beeld van de binnentemperatuur.
Ik had een topic over de meter waarin alle kleurtjes beschreven stonden maar ik kan eht niet meer openen. Het is blijkbaar verwijderd. De bovenste drie pinnetjes zijn inderdaad voor de extra sensor (binnenin) en voor de switchknop om tussen de temperaturen van beide sensors te switchen. Welke wat is durf ik niet te zeggen.
Ik had mijn binnensensor achter het dashboard zitten weg van de verwarmingsbuizen. Als je hem te dicht tegen de verwarming hangt heb je een vertekend beeld van de binnentemperatuur.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 21:49 #1356187
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geinig
Geinig dat lampje hahaha nooit geweten, langzaam aan komen we een stukje verder.
Binnentemp Sensor plaatsing: zou het een idee zijn om hem bij/Achter de plafonlamp te monteren, dat hij niet naast een ventilatie buis mag had ik me ook al bedacht dat dat niet handig zou zijn, maar dan moet je wel een andere goede plek hebben voor dat ding.
En die schakelaar heb ik al dus ik denk dat ik de hele rail aansluitingen wel nodig ga hebben, nu alleen nog welke waarop moet en verder hoe aan te sluiten(van de eerste 3 inc schakelaar), welke stekker heb ik daar trouwens voor nodig die daar oppast is die ook nog via de dealert te krijgen?
Tom.
Binnentemp Sensor plaatsing: zou het een idee zijn om hem bij/Achter de plafonlamp te monteren, dat hij niet naast een ventilatie buis mag had ik me ook al bedacht dat dat niet handig zou zijn, maar dan moet je wel een andere goede plek hebben voor dat ding.
En die schakelaar heb ik al dus ik denk dat ik de hele rail aansluitingen wel nodig ga hebben, nu alleen nog welke waarop moet en verder hoe aan te sluiten(van de eerste 3 inc schakelaar), welke stekker heb ik daar trouwens voor nodig die daar oppast is die ook nog via de dealert te krijgen?
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2012 22:39 #1356211
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je
Volgens mij kun je die eerste 3 pennetjes veilig proberen met de sensor voor de buitentemperatuur ?
Moderators: Jerry Stam