koelvloeistof-sensor aansluiten stappenplan voor dummy's

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2014 11:18 #1407074 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou wordt het verwarrend....
Er zijn twee Robben, ik heb een 940 waar ik in 15 minuten tijd een KVS-niveau waarschuwing heb ingebouwd (ten koste van ruitensproeierlampje). De andere Rob is volgens mij wel meer tijd kwijt geweest met ophangen van het tankje en zo.
Ik heb even getwijfeld of ik de KVS en RS vlotters niet parallel zou aansluiten, maar omdat ik die RS waarschuwing in 13 jaar tijd pas één keer heb zien branden, heb ik er toch vanaf gezien. Ik vond het toen behoorlijk irritant, zo'n constant brandend lampje als er eigenlijk niets bijzonders aan de hand is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2014 11:57 #1407076 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic andere rob
heeft er inderdaad wat meer tijd ingestoken. Bij mij doen beide lampjes het :-) Ok ik weet het RS lampje is zinloos maar wordt en toch vrolijk van. Mijn ouders zaten afgelopen winter op elkaar te mopperen wie er nou vergeten was om de RS te vullen. Zij hebben een hippe moderne dure wagen. Kon ik toch melden dat mijn barrel een lampje had
Rob

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2014 23:04 #1407102 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lampje aan!
Hallo Rob (van het RS lampje)
Bedankt voor de foto's en de uitleg.  Ik dacht dat het beugeltje niet losgemaakt kon worden, maar dat is schijnbaar wel zo.  Dat schept mogelijkheden. 
Ik hoop alleen dat er in m'n 945 GLE van modeljaar 1991 ook zo'n koelvloeistofniveaulampje zit, want m'n ruitensproeiervloeistofniveaulamp (dat ik overigens al minstens een keer of twee, drie heb zien aangaan) opofferen?  Dat nooit!
groetjes
Mathy  (die dacht dat ie het instructieboekje van de 945 uit modeljaar 1991 op de Mac had staan, maar het helaas niet kan vinden)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC