Haperende ruitenwisser
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je de boel los dan kun je de koperen contact banen voorzichtig wat opschuren en zou de boel weer moeten werken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is er iemand met vadis bij de hand, of hands-on-ervaring aan de 960 die kan bevestigen of het bij de 960 ook is zoals Gerryberrie omschrijft?
En Gerryberrie als ik voor tijdelijk met contactspray zou willen sprayen, moet ik dan gewoon die rubberen hoes naar achteren schuiven en daar onder sprayen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
No Problem.EndlessQuest schreef : Dank Gerryberrie!
Jup, beetje waar de handel naar binnen gaat, handel paar keer op en neer, handel helemaal onderin zetten, lekker wat contactspray erin, handel helemaal naar boven, weer lekker wat contactspray erin...hendel paar keer heen en weer halen.EndlessQuest schreef : En Gerryberrie als ik voor tijdelijk met contactspray zou willen sprayen, moet ik dan gewoon die rubberen hoes naar achteren schuiven en daar onder sprayen?
Je kan de handel ook 'droog' een paar keer op en neer halen (beetje zoals een automaatpook met slechte PNP schakelaar) dan wil het ook wel weer wat beter werken.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Daar zit het probleem.
Hierover is al heel veel geschreven in het verleden.
Even de zoek functie rechts bovenin gebruiken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar als het volgens jou de sleepcontacten in de wissermotor zijn, hoe kan het dan dat rommelen aan de hendel de beweging van de arm beinvloed? Dat klinkt niet logisch toch?
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welke operatie is het meest eenvoudige? Dan kan ik dat het eerste doen om te kijken of het probleem opgelost is.
Zou het sprayen van contactspray uit kunnen wijzen of het aan de hendel ligt of niet?