witte knipperende verlichting
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2011 19:31 #1330318
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Humor
Soms kan ik ze wel schieten, maar 9 van de 10X ben ik erg blij met ze (ivm mijn werk).
BEDEWE, de b15s is niet in zilver visoen te krijgen wel de modernere variant, lamp komt nameljk niet voor in het Philips lampen boek volgens AMH die ik aardig bezig heb gehouden.
Tom.
BEDEWE, de b15s is niet in zilver visoen te krijgen wel de modernere variant, lamp komt nameljk niet voor in het Philips lampen boek volgens AMH die ik aardig bezig heb gehouden.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2011 19:35 #1330319
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mijn 2003 Chevy bus
Bij mijn 2003 Chevy bus moesten er oranje knippers op aan de voorkant, want dat is voor de typegoedkeuring in Nederland van een Express verplicht. Heel simpel, ander krijg je geen kenteken. Oh ja en de oranje stadslichten mochten niet.
Groeten Co.
Groeten Co.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2011 19:51 #1330323
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die van mij is een "NL'sche" Chevybus
bouwjaar "80. Dus hier voor het eerst op kenteken gezet.
Wit voor (stadslicht tevens richting)
Oranje a/d zijkant voor (stadslicht tevens richting)
Voor de wetenschap, Rolf
Wit voor (stadslicht tevens richting)
Oranje a/d zijkant voor (stadslicht tevens richting)
Voor de wetenschap, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2011 20:05 #1330325
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
er zijn zo veel verschillen, de ene mag het wel hebben en de andere niet, en onze Bakstenen hebben een type goedkeuring met oranje blinkers aan de voorkant(volgens oom agent) dus ik heb niet helemaal een wit front meer jammer maar liever zo dan een acceptgiro kaart.
Tom.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2011 17:30 #1330471
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Witte knippers
ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Volvo enthousiasten nog meer een Chevy bus hebben
Ik rij een GMC Savanna 1997 (Chevy Express) met witte knipperlichten voor en dat is type goedkeuring.
Ook de achterlichten en knipperende remlichten.
groet
Chris
Ik rij een GMC Savanna 1997 (Chevy Express) met witte knipperlichten voor en dat is type goedkeuring.
Ook de achterlichten en knipperende remlichten.
groet
Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2011 11:53 #1330549
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic even
Even een update, heb de zelfde agent gesproken als die mij een waarschuwing gaf, er zijn de afgelopen dagen in Emmeloord E.O bijna 1400 bekeuringen uitgeschreven voor het niet voeren van de juiste type verlichting en kapotte lampen, Ik schrok wel een beetje van dit aantal, hij vermelde er wel bij dat het niet alleen auto's waren maar ook (brom)fietsers, maar das wel heel veel naar mijn idee.
En ze blijven doorgaan met deze razia hahaha.
Tom.
En ze blijven doorgaan met deze razia hahaha.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2011 14:33 #1330562
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja, de rente van al die leningen
moeten wel betaald worden door de werkers.
En maar bouwen.. Triest !
Rolf
En maar bouwen.. Triest !
Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2011 23:43 #1330620
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toch goed plan?
Ik vind het belangrijk dat de verlichting op de juiste manier werkt. Maar wat de gemiddelde bestuurder niet meer doet is zijn richtingaanwijzer gebruiken. En daar heb ik veel meer moeite mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2011 00:03 #1330624
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eens
Dat ben ik helemaal met je eens, vandaag naar de Ikea gewest kastjes enzo bekijken en wat willen we nou(we zijn het er nog niet over eens).
Heb vandaag meerdere malen met een enkel fingertje zitten zwaaien, paar keertjes ff toet toet doen, en alle verlichting aan de voorkant aan gooien, en dan ga je ze voorbij en zitten ze je aan te kijken of je in brand staat.
zijn mensen dan zo dom dat ze dat ook nog automatich moeten maken zodat ze eigenlijk alleen nog maar hoeven te sturen, en als dat fout gaat word er al ingegrepen, nog even en je kan via een online cusus slagen voor je praktijk examen, moet niet gekker worden hahahaha.
Tom.
Heb vandaag meerdere malen met een enkel fingertje zitten zwaaien, paar keertjes ff toet toet doen, en alle verlichting aan de voorkant aan gooien, en dan ga je ze voorbij en zitten ze je aan te kijken of je in brand staat.
zijn mensen dan zo dom dat ze dat ook nog automatich moeten maken zodat ze eigenlijk alleen nog maar hoeven te sturen, en als dat fout gaat word er al ingegrepen, nog even en je kan via een online cusus slagen voor je praktijk examen, moet niet gekker worden hahahaha.
Tom.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2011 02:10 #1330626
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Knipperend
Ik stoor me er inderdaad ook MatElOoos aan.
Scheuren ze de rotonde op zonder een knipper te geven en gaan ze er bij de 1e meteen ook weer af, blijf jij totaal nutteloos staan wachten....en soms ook nog wel eens ff 3 wagens achtermekaar aan!..
Ook bij parkeren...sodeju...ineenkeer plat op de rem! en ertussen duwen..zonder signaal of wat dan ook...
Invoegen en inhalen hetzelfde...wat een slim volk je daar afentoe tussen ziet......
Groeten,Gerben
Scheuren ze de rotonde op zonder een knipper te geven en gaan ze er bij de 1e meteen ook weer af, blijf jij totaal nutteloos staan wachten....en soms ook nog wel eens ff 3 wagens achtermekaar aan!..
Ook bij parkeren...sodeju...ineenkeer plat op de rem! en ertussen duwen..zonder signaal of wat dan ook...
Invoegen en inhalen hetzelfde...wat een slim volk je daar afentoe tussen ziet......
Groeten,Gerben
Moderators: Jerry Stam