Rare storing

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2011 14:13 #1323222 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ohja....

hdalhuisen schreef : Ik zeg contactslot.
Zoveel dingen die het niet doen krijgen de plus via het contactslot...

Ohja, kan ook nog, is alweer lang geleden, het laatste defecte contactslot.....;-)Probeer eens de reservesleutel of morrel met de sleutel in het contact om te zien of r iets aan de situatie veranderd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2011 14:54 #1323225 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goeie
Dat is ook een Goeie, maar heb geen reserve sleutel!! maar zal hem zeker ff chekken.
Maar dat kan idd ook nog een boosdoener zijn, het komt hier met bakken naar beneden zetten dus alles chekken word hem niet, dus dat gaan we chekken als het weer droog is(kan helaas ook niet in de boeren schuur staan momenteel allemaal sorteer machine's in).

Tom.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2011 15:50 #1323229 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Gestuntel
Hoi Tom,

Er was wel wat meer electro gestuntel met die wagen van je, ;)

Oa oliedruksensor met inspuitpomp combinatie, de aftermarket cruise, zag een hoop niet originele kabel bende in je wagen, die radios die bizar doen..etc..

Kabels en electro van automaat pook toentertijd.....

We kunnen zaterdag, als we er toch een M46 ondergooien wel ff kijken naar je electronica ( er zal ook een OD relais in moeten dus ja..als we toch bezig zijn)

Groeten,
Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2011 18:06 #1323235 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Dat moet ik wel erkennen ja hahaha,

Het gekke is wel dat ik er nu nog weer geen last van heb gehad, sleutel is ook niet zwaar want het is maar 1 sleutel en een lichte hanger er aan(anders raak ik hem echt kwijt )
Maar dat olie kannetje zie ik nu wel als ik de motor een slinger heb gegeven maar niet aan laat slaan dan gaat hij wel branden, dus zoals de aansluiting dan nu zit zal het dan ook moeten denk ik dan maar.

Het is goed dat je het zecht van dat relais voor de OD want dat was ik alweer vergeten, zag wel dat ik nog een kabeltje heb liggen van een OD de doorvoer naar binnen zeg maar die heb ik,  Radio blijft trouwens gewoon doen nu hmmmm.

Ach het houd het leven spannend toch?

Tom.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC