Impulse sensor - Aangepast, diagnose in posting Baseman -
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nope, vliegwiel is niet los geweest, auto is naar zeggen, rijdend op zijn plek gekomen, afgezet en de volgende dag sloeg hij niet meer aan.Vonk was niet zichtbaar op de bougiekabel van bougie 1 en ook niet met een bougie aan de bobinekabel.gerryberrie schreef : Signaal op Bobine moet inderdaad "pulsen" en niet een constante zijn.
Ook ff een losse bougie op een bougiekabel gezet en gezien voor een vonk?
Liep het blok voordat je de sensor verving wel?Misschien vliegwel toevallig los gehad?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
En de vonkversterker?
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niets mee gedaan, kan een poging waard zijn.Heb alleen geen reserve, dus moet die uit mijn auto komen en zit bij mij nogal een end weg, volgens mij.Dat is die met die 4 witte pinnen erin toch?gerryberrie schreef : En de vonkversterker?
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een import zweedse 745, uit 1986, verlaagd, met spoilerset rondom, Airbrush op de kap, best een nette auto.Niet mijn smaak, maar dat hoeft ook niet.jdutman schreef : Om wat voor auto gaat het eigenlijk? Motor is B230FT maar wat zit er omheen?
Ik dacht gisteren, dat die B230 FT wel eens niet origineel kon zijn.....
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Daarmee kan je mogelijk ook meer over het bouwjaar en andere gegevens te weet komen van de ingebouwde techniek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En met die opmerking (of eigenlijk, haal ze eruit en noteer het nummer) heb ik hem gisteren nog steeds niet werkend, achtergelaten, om een uur of 23:00.Wytze schreef : Misschien is het verstandig om even op te schrijven welke ECU en EZK er in zit.
Inderdaad, zou een VIN makkelijk zijn, maar die heb ik niet en plaatsing ervan laat ik aan Godspeed over.
Thanks, so far...
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-